Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Anne_GTI schreef:Wanneer veranderen de regels voor E ook alweer? Dat zou ik eerst even uitzoeken.
Polly schreef:Anne_GTI schreef:Wanneer veranderen de regels voor E ook alweer? Dat zou ik eerst even uitzoeken.
Dat zit er wel aan te komen maar het nadeel van een gehuurde trailer is dat je de papieren niet hebt voor de gewichten en je dan wel een hele dikke trekauto ervoor moet hebben wil je daaronder vallen.
Ik zou dus ook voor het halen van je E gaan.
capopjekop schreef:Polly schreef:[Wanneer veranderen de regels voor E ook alweer? Dat zou ik eerst even uitzoeken.
Dat zit er wel aan te komen maar het nadeel van een gehuurde trailer is dat je de papieren niet hebt voor de gewichten en je dan wel een hele dikke trekauto ervoor moet hebben wil je daaronder vallen.
Ik zou dus ook voor het halen van je E gaan.
amanda1980 schreef:hoe doen jullie dat?
weet niet of het hier goed staat?
ik wil over een half jaartje gaan starten in de L5 trail. de trailer kan ik wel huren, dat mag geen probleem zijn. nu hebben we geen E rijbewijs of auto die mag trekken. in mijn directe omgeving ken ik ook geen mensen die dit wel hebben. paardentaxi vind ik schandalig duur. hoe doen de mensen het met het zelfde probleem?
reacties van mensen die dit probleem niet kennen heb ik niks aan.
mytje1986 schreef:wij hebben een trailer die is terugegebracht naar bepaald aantal kg...nu mogen we em met b rijbewijs trekken mts het paard niet et zwaar is:P
Vienna2007 schreef:Ik heb geen E-rijbewijs, en ik rijd al jaren met de trailer. Ik word een beetje tureluurs van al die geruchten en berichten omtrent het trekken van, en het halen van een E rijbewijs.
Ik rijd nu al 7 jaar zonder E, en dat gaat prima.
Overigens wil ik mensen echt met KLEM afraden om op pad te gaan met combinaties die het allemaal net aan, aankunnen, doe het gewoon NIET... Het is veel te gevaarlijk. Bij een misbalans, of een slinger, moet je gewoon een hele dot gas kunnen geven, en dat gaat echt niet als je auto 1100 kgs mag trekken, en je fysiek 1200 kgs in je aanhang hebt staan...