Van mijn dieren heb ik 1 stalpaard dat niet geschoren maar later dit jaar als het nodig is wel onder een deken gaat om langer haar te voorkomen. Daar heb ik de stem maar naar gericht. Maar de poll is dus niet echt te doen voor mensen die meerdere paarden hebben die op verschillenden manieren gehouden worden.
Ik scheer niet, en waarschijnlijk krijgt ze ook geen deken op
flamingoo
Geplaatst: 07-10-11 19:28
2 pony's 7 jaar oud , nog nooit geschoren , ook nooit deken om , staan altijd buiten . worden elke dag bereden
mimeslosydy
Geplaatst: 07-10-11 19:31
Ik scheer niet, heb gewoon het hele jaar door deken op. Nu staat ze alweer onder winterdeken. En als het echt koud wordt meerdere. Heb dus gewoon hele jaar door dun vachtje
Nouvel
Geplaatst: 08-10-11 12:19
Mijn merrie wordt eigenlijk elke winter geschoren, die krijgt een vrij dikke vacht (ondanks dekens op doen) en zweet snel, is dus moeilijk droog te krijgen dan...
Mijn 1,5 jarige hengstje loopt in de opfok, die krijgt natuurlijk geen dekens op en wordt ook niet geschoren...
_Dune_
Geplaatst: 08-10-11 21:09
Mijn paard wordt niet geschoren en hij krijgt ook geen deken op. Hij wordt ook in de winter intensief bereden en dat gaat al 4 jaar prima zo, dus ik ben niet van plan om er iets aan te veranderen.