mag een vereniging alle klasse's door elkaar laten starten?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

amazingstar

mag een vereniging alle klasse's door elkaar laten starten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-11 15:18

ik schrijf me in op een wedstrijd voor de klasse B die begint om 14.00 uur volgens het verhaaltje dat bij de startlijsten/vraagprogramma's staat.
mij leek logisch dat gezien het een indoor wedstrijd betreft dat ze B begonnen maar ik dacht ik stuur een mailtje.
daarop krijg ik antwoord: zoals het er nu uitziet beginnen we inderdaad gewoon om 2 uur met de klasse B.
Helaas ben ik zelf namelijk s avonds verhinderd om te gaan wedstrijd rijden gezien ik bij symphonica in rosso zit die avond.
Dus ik had gevraagd me dan niet op de lijst te zetten.
kijk ik vervolgens op de lijst beginnen ze gewoon met de L2 dan het L1, dan de B om half 7 en dan het M1/2.
is dit raar of mag dat zomaar?
Niet dat ik er verder moeilijk over zal doen, ik haal mn coupons op,betaal uiteraard niet gezien ik niet eens op de lijst sta en schrijf volgende x gewoon weer in.
Alleen wel jammer want ik heb mn paardje lekker aan het lopen,verheugde me op de 1ste x in een binnenbak voor het paard en het was over land 100 meter...
gezien we momenteel geen auto hebben voor de trailer was dit super!

maarja helaas.

Talishe

Re: mag een vereniging alle klasse's door elkaar laten starten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-11 15:19

Ja dat mag gewoon.

Tijn8

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-11 15:26

Bij onze vereniging is het zo dat het wisseld waarmee wordt begonnen.
Het is ook afhankelijk van de jury als de jury die M mag jureren alleen in de ochtend kan beginnen we met de M.
Is ook wel fijner dat je als je B rijd niet altijd vroeg hoeft en als je M rijd altijd laat, tenminste dat vind ik.

Angela

Re: mag een vereniging alle klasse's door elkaar laten starten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-11 15:43

Ja, de vereniging mag de klasses laten starten zoals ze dat zelf het beste uitkomt.

Vaak heeft het te maken met de jury die ze kunnen vinden, en om wanneer die kan/kunnen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-11 18:54