http://www.ej.nl/productdetails.aspx?id ... no=4020025een aantal aparte en leuke kleuren..ik zit eraan te denken om er 1 aan te schaffen..mensen ervaring mee met dit merk?
Ken iemand die hem in het zwart heeft. Vind ze geweldig mooi! Vooral die rode. Zelf geen ervaring maar zij is er blij mee
de prijs maakt voor ons niet veel uit.. ik vind de donkerblauwe ook wel gaaf.. maar zwart is ook wel chique.. als je eens wat anders wilt dan anderen, dan zou ik voor de rode gaan.. ze zien er mooi afgewerkt uit..ben benieuwd of mensen er ervaringen mee hebben...
Ik vind ze in vergelijking met de prijs van vergelijkbare jasjes +/- €500 redelijk 'goedkoop'.Is het evengoed nog veel geld natuurlijk.Ik ben van plan de navy of de zwarte aanteschaffen.Die lichtblauwe of de rode komen er hier never nooit in
Ik had m in het bruin wel willen hebben, helaas ( en gelukkig voor mijn portemonnee) is ie er niet in bruin
ja,, das wel jammer,, ik vind de vorm ook erg mooi en erg leuk afgewerkt.. het is gewoon eens iets anders