Ik heb vroeger op paardrijden gezeten, ben lange tijd gestopt en ga het weer oppakken!
Nu heb ik absoluut geen verstand van kleding.. Ik heb inmiddels door dat leren rijlaarzen het beste zijn?
Natuurlijk ga ik de eerste paar lessen even kijken of ik dit nog wel steeds zo leuk vind als vroeger (denk het wel!)
Maar wil dan ook gewoon het beste
(Wel binnen een bepaald budget
)Vraag aan jullie: Wat kan ik de eerste lessen het beste dragen tot ik mijn garderobe compleet heb
En natuurlijk: Welke rijlaarzen zijn het beste.. en welke broeken zitten het fijnst..
Ik kan op marktplaats leren rijlaarzen van derby kopen, een jaar oud voor 55 euro.. Maar weet natuurlijk niet zeker of de maat goed is. Normaal draag ik maat 40 van schoen maar weet niet of deze laarzen ''normaal'' vallen of groot/klein? Is natuurlijk wel een lekker prijsje als ze goed zijn
Maar als ik het de eerste paar lessen even met sportschoenen ofzo aankan wil ik best sparen voor hele nieuwe.. Groetjes! en Thnx.
Ze vormen zich namelijk naar je voet. Bij de meeste ruitersportzaken kan je voor een niet al te hoge prijs een beginnersset kopen: een rijbroek, cap, jodphurs en chaps.
) met sportschoenen gaan rijden. Die zijn niet veilig, omdat ze geen hakje hebben en je voet dus door de beugel kan schieten of bij een val kan blijven haken.