Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Marchador schreef:De pony zal er ook aan moeten wennen, het probleem is de kou. Deze week was nog een lekkere temperatuur. Tuurlijk krijgt ze een deken op, maar het moet ook niet te koud buiten zijn. Ze staat immers wel buiten en niet dag en nacht binnen zoals ik aangaf. Ik kan mijn pony niet 24 uur per dag in de gaten houden of ze loopt te kleumen of niet. Tegen de tijd dat het kouder word buiten zal het haar natuurlijk aangroeien en uiteindelijk moet het er ook weer vanaf. Aangezien ze nu al dik in haar vacht zit. En dan scheer ik liever meerdere keren zodat ze er wel aan kan wennen, dan dat ze een keer word geschoren bij een ijskoude temperatuur. Ondanks dat ze een deken op heeft.
Maar jullie zeggen dus in principe het maakt niet uit hoe koud het is, als je wilt scheren kan je scheren?
Marchador schreef:Maar jullie zeggen dus in principe het maakt niet uit hoe koud het is, als je wilt scheren kan je scheren?