proef niet gehaald, alleen maar goed comentaar?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Solmyrkvi

proef niet gehaald, alleen maar goed comentaar?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-11 10:32

Hallo,

laatst heb ik weer eens een gewoon voor de grap weer eens een keer een fnrs proefje gereden op een leuk manege paard.

voor mijn gevoel ging het allemaal heel goed, paard is een beetje een zenuwpees maar ze was voor haar doen super geconcentreerd en deed alles heel netjes, dus ik dacht wel dat ik het gehaald had. later hoorde ik dat bijna niemand het gehaald had dus daar ging ook mijn hoop, maargoed ik deed het voor de lol.

dus ik kreeg mijn proef terug, net niet gehaald met 209 punten, jammer natuurlijk maar en het enige commentaar wat er op stond was

Middendraf: Keurig!!
hals laten strekken: heel netjes
in vrije stap de rijbaan verlaten: niet voor de eerste letter het paard belonen.
algemene indruk: leuke combinatie, fijn beeld, ga zo door.

verder had ik drie 7 en vier 5 en de rest alleen maar zessen

wat moet ik daar nou mee. nu heb ik niet echt iets om te verbeteren en weet ik niet wat ik fout heb gedaan.

bijna iedereen had ditsoort commentaar.

ik wil hierbij niet de jurie afkraken, daar is dit topic ook niet voor, ik ga ook de naam van deze jurie niet niet noemen.
maar ik vraag mij gewoon af of dit wel eens vaker voorkomt en wat julie dan doen, of julie dan uitleg vragen of het voor lief nemen, of wat anders

ik heb het toen maar voor lief genomen want de jurie was al weg en ik moest naar huis, maar als dit nog een keer voorkomt ga ik wel even (gewoon niet aanvallend maar netjes) vragen waarvoor ik de proef dan niet gehaald heb als het zo een fijn beeld gaf. en het ziet er naar uit dat deze jurie nog wel vaker naar de manege waar ik altijd wedstrijden rijd komt.

Jeanine93

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 12:51

Nou ja, je had dus vier keer een 5, dus vier onderdelen niet zo goed uitgevoerd zijn dus onderelen die niet zo goed gingen. Zijn dus verbeterpuntjes. En daarbij had je maar drie keer een 7, en je moet gemiddeld een 6 hebben dus je komt inderdaad 1 punt te kort. Wanneer er geen commentaar staat als er een 5 staat hoeft ook niet alles te betekenen. Dan is ie waarschijnlijk gewoon niet helemaal netjes uitgevoerd oid. Volgende keer beter :)

HorseTopShop

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 12:52

Wat is precies de vraag?

Laura_x_

Re: proef niet gehaald, alleen maar goed comentaar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 12:56

Gewoon op die 5-en en 6-en gaan trainen?

Solmyrkvi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-11 13:00

de vraag is wat julie zouden doen als julie gen duidelijk commentaar hebben gekregen, ik weet wel dar de 5en verbeterpunten zijn maar ik weet niet wat ik er aan moet verbeteren, natuurlijk kan ik wel mijn protocol mee naar een les nemen en mijn instructrische er vragen op te letten maar ik snap niet waarom ik alleen maar goed commentaar krijg en mijn proef niet haal.

Lotje02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 13:04

Jammer dat er bij je mindere punten geen commentaar staat. Ik zou toch je protocol meenemen naar de les, misschien weet je instructrice wel wat je minpuntjes zijn en kunnen jullie hier aan werken.

Solmyrkvi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-11 13:07

dat is idd mijn punt, ik heb hem vorige week meegenomen en ik heb toen een hele fijne les gehad :)

Elles

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 13:07

PP >> WD-V