Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) Fjord29 schreef:rapperijder heeft ergens wel gelijk. Je weet natuurlijk nooit waar hij terecht komt. Maar dat kan ook gebeuren als je denkt met een (groter paard), een goede en geschikte eigenaar te hebben gevonden, en dan loopt het fout. Daar moet je niet aan denken.
Ik weet niet hoeveel jij per maand kwijt zou willen? want ik weet nog wel een aantal plekken waar je zou kunnen proberen.
En je hebt een hengstte? Hihi, mijn shet is ook nog een hengst (vind mijn fjord ook eeeerrg leuk, maar hij kan er toch niet bij)
)patjuh87 schreef:hij kent halster, meelopen aan touw, vaststaan, poetsen. wandelen langs de weg hebben we ook al een aantal keer gedaan.
@rapperijder: Hij is 1! dus hij kan niet beleerd worden onder het zadel / voor de kar. Vind het onzin om zo'n jong ding naar de slacht te doen. Daarbij heeft hij goede papieren / stamboom, dus ook voor de dekdienst zou hij leuk zijn.
patjuh87 schreef:@rapperijder: Hij is 1! dus hij kan niet beleerd worden onder het zadel / voor de kar. Vind het onzin om zo'n jong ding naar de slacht te doen. Daarbij heeft hij goede papieren / stamboom, dus ook voor de dekdienst zou hij leuk zijn.

dank je succubi, dat is wat ik ook dacht
maar het is natuurlijk de keus van patjuh. Maar inderdaad ze kan dan op haar gemak naar een nieuwe eigenaar zoeken
) dan kan hij daar staan tot je een nieuw adres voor hem hebt gevonden (of dat in je eigen land of bij een nieuwe eigenaar is moet je zelf weten).patjuh87 schreef:haha een rusthuis lijkt mij inderdaad ook niet echt een plek voor een 1 jarige.. Denk niet dat ze die willen hebben![]()
Daarbij ben ik al enorm lang aan het zoeken naar een plekje voor hem, alleen is er niet veel te vinden. Daarbij kan en wil ik geen 150 euro per maand betalen om hem in pension te zetten. En dat is ongeveer de gemiddelde prijs die ik te horen krijg..