wie lest er bij een holistisch trainingscentrum?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Mexxuna

wie lest er bij een holistisch trainingscentrum?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-11 13:26

Nou zoals in de titel beschreven staat.

Ik loop tegen een aantal problemen aan met mijn paard met een enorm karaktertje..
ik heb bij verschillende instructeurs gelest, maar vroeg of laat valt ze weer in haar oude patroon.

Nu wil ik het op een andere manier gaan proberen, en kwam terecht op een site van een holistisch trainingscentrum, en heb gemaild voor een proefles.
Kijken wat zij van mijn paard vinden.

Wie heeft er ook vooruitgang geboekt op deze manier?
Ik hoor graag verschillende ervaringen..

Mrijn

Re: wie lest er bij een holistisch trainingscentrum?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 20:36

Ik heb wel een keer gelesd op de lokatie van dat centrum. Im had toen les van Gisella Bartels die daar ook aan verbonden is. Ik vond dat een prima les, maar niet bijzonder. Wat ik je wel van harte aan kan beveken is Nicky Star van Equinova in Oude Tonge. Zij combineert dressuur met de principes van emile voest en dat werkt heel verhelderend. Ik heb daar net weer 4 maanden gestaan voor training en met Sienna ben ik er ook een paar maanden geweest. Wat mij betreft kun je Nicky ook holistisch noemen in die zin dat ze veel verder kijkt dan alleen het rijtechnische.

Mexxuna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-11 10:07

Mrijn schreef:
Ik heb wel een keer gelesd op de lokatie van dat centrum. Im had toen les van Gisella Bartels die daar ook aan verbonden is. Ik vond dat een prima les, maar niet bijzonder. Wat ik je wel van harte aan kan beveken is Nicky Star van Equinova in Oude Tonge. Zij combineert dressuur met de principes van emile voest en dat werkt heel verhelderend. Ik heb daar net weer 4 maanden gestaan voor training en met Sienna ben ik er ook een paar maanden geweest. Wat mij betreft kun je Nicky ook holistisch noemen in die zin dat ze veel verder kijkt dan alleen het rijtechnische.

thanks Mrijn!
Gaat het goed met je paard?
Ze mailde terug dat ze wegens de zwangerschap weer in april beschikbaar was, dus kijk ik nog even verder.
Ik ga me even richten op Oude Tonge!
bedankt!