Ik heb al meerdere topics gelezen, maar niet gevonden wat ik zocht.
Ik ben op zoek naar een winterschoen voor op stal, enkele eisen: -het liefst boven de enkel -warm, mag met wol oid van binnen -grip zool -liefst een normale prijs (Ik heb een model gezien de LaCrosse ridgetop, zoiets zoek ik dus)
Ook ben ik op zoek naar een warme WATERDICHTE winterjas voor op stal...
Ik heb een iets groter windjack voor zomer en winter. als het kouder wordt past er een dikke bodywarmer onder en bij nog kouder rits ik daar de mouwen er weer in. Bevalt me erg goed, flexibel qua hoe warm je het wil hebben, goed windjack dat ook fijn ademend en waterdicht is, is nog betaalbaar en bij slijtage zit je niet met een nutteloze binnenvoering (tijdje van die 3 in 1 jassen gehad).
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 02-10-11 14:07
Ik gebruik een ski jack in de wintermaanden, is wind en waterdicht, lekker warm en er zitten van die ventilatie openingen onder je arm handig voor als je er ook mee wilt rijden. Maarre, ik TEM even want je topic staat verkeerd.
Mijn stalschoenen heb ik vorig jaar bij de Welkoop gekocht. Half hoge rubberen laarzen met rits, met een heerlijke schapenvachtvoering. Ze zijn ook nog waterdicht.
Winterrijjassen koop ik altijd in de zomer, dan zijn de oude modellen nl vet in de aanbieding.
ik heb hele fijne gladde zwarte winterlaarzen,super warm en stijlvol. ook de anwb laarzen zijn fijn maar te laag om mee te rijden! Om marktplaats zoeken misschien? Een jas van red-horse is superwarm, maar je kunt er niet mee rijden ( te warm) .. wel waterdicht!