Betonplex; waar aanschaffen? (Overijssel of online)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

nina88

Betonplex; waar aanschaffen? (Overijssel of online)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-11 19:18

Wie heeft dé tip??

Ik ben op zoek naar een zaak waar we voor een leuke prijs betonplex kunnen aanschaffen om onze trailer te kunnen renoveren.
Voor de bodemplaat ben ik op zoek naar een plaat van minstens 3.20m x 1.62m .. Deze maat is namelijk nergens te vinden.

Daarnaast zit ik er over te denken de zijwanden ook meteen aan te pakken, maar hiervoor ben ik op zoek naar gekleurd betonplek (wit of grijs).

Het mag op 2 verschillende adressen zijn aangezien het niet direct noodzakelijk is om de zijwanden te vervangen.

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-11 19:33

Ik weet een bedrijf die wit en andere kleuren betonplex verkoopt. Volgens mij versturen ze niet ( heb ik niet naar gevraagd, is 20 min. van mijn huis) en dat bedrijf zit in Noord Holland (boven Amsterdam)

Als ik er aan toe kom ga ik er komende week heen, dus ik kan altijd vragen of ze ook versturen.

nina88

Re: Betonplex; waar aanschaffen? (Overijssel of online)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-11 19:46

Wat attent dat je het wilt vragen, dat zou hartstikke fijn zijn!

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-11 19:53

Ik heb even gegoogled en hier heb je de link naar het bedrijf. Als het te lang duurt kan je altijd mailen. Ze geven zeer snel antwoord :j
http://www.m-p-x.nl/