Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Heb zelf een paar omdat ik buiten de standaardmaten val. Zitten ontzettend lekker en geen momentje pijn gehad.
kleinvosje schreef:@Nini_roosje, die vlekken aan de binnenkant krijg je met elke andere laars ook hoor, puur door de wrijving tussen laars en zadel. Verder maakt het ook wel verschil welke soort leer je neemt, het een is zachter dan het ander. Heb je ze laten aanmeten bij Lipica zelf of bij een tussenpersoon?
CoronaLime schreef:Die vlekken had een vriendin van mij op haar gloednieuwe petries na 3x rijden, komt gewoon door bruin leer. Ik heb het zelf ook op mijn laarzen, ben ermee terug geweest maar dat was altijd zo zeiden ze.
Overogens zijn de goedkopere modellen van petrie van gecoat leer en daar word je dus echt niet blij van

kirishu schreef:hehe. alvast bedankt iedereen mare..
ik wil graag leren laarzen omdat ik iedere dag rij. k rij nu met chaps en korte laarsjes, maar die vind ik niet zo prettig zitten. wilde dus gewoon mondonie laarzen kopen, paste niet. airat larzen gepast, paste niet. petrie laarzen aan gehad, paste niet! ik weet wel dat ik nog mischien nog groei maar ik heb geen zin in continu pijnlijke voeten...