Petrie olympic, vraag over pasvorm!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Eva_Arno

Petrie olympic, vraag over pasvorm!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-11 16:19

Hoi bokkers!

Ik had een topic over de petrie olympics gevonden maar daar is in juli voor het laatst in gereageerd dus even in een nieuw topic een vraag!
Heb sinds vanmorgen de petrie olympic gekocht, maar ze floepen een beetje bij de hak. De verkoopster zei dat dit normaal was omdat de zool nog hartstikke stijf is en die nog naar mijn voet moet gaan staan en dat de zool nog soepeler moet worden.
Ze heeft me in de winkel gerust gesteld omdat ze zei dat veel meiden hier last van hadden, en dat ze daarna heel tevreden waren nadat ze ingelopen waren.
Even aan jullie de vraag, hebben jullie hier ook last van gehad? dus puur de hak. De rest zit prima. Maar alleen dat de hak licht floept, en na inlopen niet meer? hoor graag ervaringen hierover!

Suusie22

Re: Petrie olympic, vraag over pasvorm!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 16:34

dat had ik eerst ook,, niet met Petrie maar met ariat...

inderdaad eerst even goed inlopen :D

Orchidee21

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 16:40

Ik heb ze ook, had er eerst zooltjes in omdat ze net iets achter in de knieholte staken. maar aangezien ze nog inzakte zou dat met een paar weken weg zijn. Toen had ik er geen last van. En nu zonder zooltjes ook niet. heb ze nu een jaar en wil echt nie wat anders. Heerlijk

Martine

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 19:21