[EG] Queeny van de Rijo´s hoeve

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

C_Spirit

[EG] Queeny van de Rijo´s hoeve

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-11 13:29

hallo,

ik heb een pony geleasd die dus queeny van de rijo´s hoeve heet.
Ze is zeven jaar, en heeft een arabische uitstraling.
Ze is lichtbruin met een koperglas en een snebje en achter een klein wit streepje bij haar hoef.
Haar vader is Maharani of the Fairyplay.
Ze is vroeger niet zo goed behandelt, en heeft 3 jaar lang last van haar rug gehad.

Nu is ze met rijden erg gestrest en durft ze zich niet meer zo goed aan iemand te hechten.
Ik heb haar nu 3 keer gestart in het L1 en ik had gelijk 6 winspunten! Ze was wel erg gestrest maar met lieve woordjes is ze wat rustiger geworden.
Springen vind ze ook heel leuk.

Nu is mijn vraag wie kent haar, en wie kan me iets over haar verleden vertellen.

Zaluki

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-12 19:00

Hoi C_Spirit,

Wellicht dat ik je wat verder kan helpen. Queeny is op de pensionstal waar ik met mijn paard sta geboren. (De Rijo's hoeve in Bunschoten) De 1e eerste eigenaar en tevens fokker is dus de eigenaar van de pension stal. Als je wil kan ik wel even een pbtje sturen met de gegevens.

Ik denk dat ze het gestreste wel heeft meegekregen van haar moeder, dat was laat ik je vertellen ook geen makkelijke pony.

Als je meer info wil kan je altijd pb-en dan zal ik je er zoveel mogelijk over vertellen. :) Ik denk dat de fokker het ook wel super leuk zal vinden om te weten hoe het nu met Queeny is!

Gr.