Hoi, ik ben ondertussen de zoveelste die er een topic over opent, maar ook ik zit een beetje te twijfelen, Ik ben nu 15 jaar oud, Zit nu in mn groeispurd, meestal is het toch zo dat bij jongens de voeten in het algemeen uitgegroeid zijn zodra je je laatste groeispurd krijgt, heb nu maat 43,44 en kuitmaat 36, niet heel dik, maar goed, ik vroeg me dus af, wanneer is het slim, heb namelijk wel laarzen gezien maar die zijn nou niet wat je zegt goedkoop genoeg om elk jaar aan te schaffen. Heeft geen haast maar ben gewoon benieuwd aangezien we binnenkort gaan kijken voor nieuwe laarzen of chaps
Opzich zal vermoedelijk je voetmaat niet veel veranderen echter zou ik hier toch wel rekening mee houden met de koop... Qua lengte zie ik geen problemen maar qua vorm van spieren (kuit dus ook) kun je wel gaan veranderen... Zoals vrouwen door hormonen heupen billen en borsten krijgen zie je bij jongens/mannen ook door hormonen veranderingen, lagere stem baard in de keel en stevigere spieren... Allemaal dingen waarmee je rekening mee moet gaan houden...
Persoonlijk zou ik voor maatwerk nog even wachten tot je de meeste groei door hebt gemaakt dus wacht nog een jaartje en kijk dan nog eens zou ik zeggen..