mijn oma heeft me aangeboden me voor kerst nieuwe rijlaarzen te kopen. Normaal krijg ik met kerst alleen centjes (waar ik trouwens ook heel blij mee zou zijn!) maar nu wou ze me toch eens wat extra's geven omdat mijn nichtje haar uggs heeft gekregen van haar, en mijn neeftje zn xbox + spellen en blabla
Ik ga natuurlijk niet zeggen: ik wil die laarzen van 1000 euro, want dat vind ik wat te ver gaan
Maar ik wil nu graag wel goede laarzen, ik heb nu laarzen van 80 euro, oke ze gaan nu al 2 jaar mee (afkloppen) en zijn nog oke.. de rits zit er nog aan, net als de hak en alles. Alleen flinke schuurplekken en ze zitten niet meer lekker (helemaal afgezakt)
Nu dacht ik aan die prachtige De Niro laarzen. Die zo lekker om je enkel heen sluiten, ik zag ze laats bij iemand en was eerder naar der laarzen aan het kijken dan naar haar mooie paardje
Oke deze zijn wel erg duur... maar het merk maakt op dit moment niet zo veel uit, daar mag ik me over bedenken nog
Nu gaat het erom dat ik 15 jaar ben (op 3 juni word ik 16) en heb niet echt het gevoel dat ik nog veel ga groeien. Ik heb nu maar 39, en ben 1.86. Dus dat gaat ook niet meer echt doorgroeien.. Ook mijn lengte, mijn moeder, zusje, broer en vader zijn klein, dus denk niet dat ik nog erg groei. Ik wil graag van bokt horen of op maat gemaakte laarzen op dit moment een grote fout zouden zijn. Ofja op dit moment, rond kerst
alvast bedankt ! er zit uiteraard geen haast achter haha
Kan gewoon mits je van plan was veel aan te komen of af te vallen