terug in de tijd 1982 oproep

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

brendarianne

terug in de tijd 1982 oproep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-11 19:34

Hi,
Wie kan mij helpen ik ben op zoek naar de oude eigenaar van

Naam Rianne (Codulia)
Ras: Kwpn stermerrie
Levensnummer 2786
Geboortejaar 1968
Kleur schimmel
Fokker O Venekamp en J hartelief lieveren 6 Roden Dr

Verkocht 1972 aan de heer t de bruin montfoort
1974 doorverkocht aan de heer E.f Aukema Roderwolde
Vanaf 1982 is zij verkocht vanuit manege den ilp in landsmeer door de heer Schallies

Wie is haar oude eigenaar geweest na die tijd?

Afbeelding
middelste witte schimmel
Mochten de foto's hier niet te zien zijn verwijs ik u naar mijn profiel onderaan.Afbeelding

Tevens gezocht oude eigenaar gezocht van grijs shet/welsh ruintje verkocht 1981 naam Nolly geboren 1969 verkocht door de heer Schallies
Afbeelding

Eentje toen hij wat ouder was

Afbeelding

Alvast bedankt alle informatie is van harte welkom

Mioux

Re: terug in de tijd 1982 oproep

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-11 07:15

een topic over beide van deze paardjes bestaan al, ik tem even, ook mag je volgens de regels maar 1 paard per topic aanmaken.. en 1 topic topic per paard ;)

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-11 14:47

Zoals Mioux al meld is het niet toegestaan een nieuw topic te openen als er al 1 bestaat voor dezelfde zoektocht.
Je mag het oude topic 1x per volle kalendermaand omhoog halen zolang als dat nodig is.
Graag verder in het oude topic, zie [OV] [EG]oude eigenaar kwpn ster merrie / shet/welsh
Hier nu een slotje.
[Edit] Het is overigens 1 topic per zoektocht, in een topic mogen wel meerdere paarden tegelijk gezocht worden echter is er 1 paard gevonden mag er dan weer géén nieuw topic aangemaakt worden voor de zoektocht naar het overgebleven paard.