Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
tinaaz schreef:Hanetred? Dat denk ik niet, je hoeft alleen al te wijzen naar zijn benen, en het paard loopt bij je vandaan. Heel imo toch niets met hanetred(kramerigheid) te maken. Het lijkt mij meer te komen door iets wat hij in het verleden heeft meegemaakt. want verder is het een vrij cool dier.
Wat het banketstaaf is, is dat als jij misschien niet zou kiezen voor dit paard, dat ie nog beroerder terecht komt. Ik zou denk de gok wel durven nemen.
loveidefix schreef:Tjaa.. het is wat je wilt he? ik weet niet hoeveel ze er voor vragen, maar er zijn veel beter paarden dan dit. Kwa gedrag is dat gok ik gewoon jongigheid. Ik gok dat ze een keer niet al te vriendelijk is bekapt en nouja.. als ze nog nooit heeft geleert om vietjes enz te geven. Er gaat wel veel werk in deze merrie zitten ben ik bang
ik kan er toch nog niet op ze is pas 2 (,5)PercyLeen schreef:Hoe dan ook laten keuren. Ik zou zeker niet zo kopenzeker de benen op de foto laten zetten! En dan is het maar net hoe handig jij bent met jonge beesten. Er staan heeeel veel jonge beesten te koop!
Ik heb mijn vorige 2- jarige ook laten keuren en die koste echt de hoofdprijs niet. Ik koop een paard voor de sport en dan wil ik toch ook enige zekerheid. Ik heb ook een 2 jarige laten keuren en die werd me afgekeurd op OCD.
(al geeft het je natuurlijk alleen nu zekerheid)