Poolse Dressuur niveau vertaald naar de Nederlandse

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

JaQy

Poolse Dressuur niveau vertaald naar de Nederlandse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-11 13:14

Hallo allemaal,

Een vriend van mijn probeert al een tijd zijn paard te verkopen, Hij komt uit Polen en we wonen nu in Kopenhagen.

Ik wil hem graag helpen om misschien een koper te vinden in Nederland, Ik heb alleen problemen om een vertaling te vinden van het dressuur niveau van zijn paard in het Nederlands.

Het graat om het niveau "CC" in het pools, kan iemand mij helpen waarmee ik dit niveau kan vergelijken met de Nederlanse niveau's

Misschien heeft iemand ook nog tips tot waar ik advertenties kan plaatsen om een dressuur sportpaard te verkopen?

Alvast bedankt voor de reacties!

MyWup

Re: Poolse Dressuur niveau vertaald naar de Nederlandse

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 13:17

kan je niet in de advertentie zetten wat het paard allemaal kan?
zoals schouderbinnenwaarts, appuyeren, enz.
je kan paarden aanbieden op marktplaats.nl en sporthorses.nl

0000

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 15:33

Inderdaad gewoon de oefeningen erbij zetten..eventueel kan je op www.dressuurproeven.nl alle nederlandse proeven vinden, dan kan je zelf een beetje vergelijken welk niveau het is.

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 15:40

Citaat:
Konkursy ujeżdżenia odbywają się w skali międzynarodowej i krajowej. Konkursy krajowe podzielone są na klasy (według stopnia trudności): L, P, N, C, CC i CS. Każda klasa dzieli się na programy opisujące obowiązkowe ruchy, jakie zawodnik i koń powinni wykonać na czworoboku. Zawody organizowane przez FEI w ramach mistrzostw świata, kontynentu, a także igrzysk olimpijskich rozgrywane są w formule konkursów Grand Prix, Grand Prix Special i Grand Prix Kur (dowolny)[1][3].

google translate:
Citaat:
Dressuur wedstrijden zijn internationaal en nationaal gehouden. Nationale wedstrijden zijn onderverdeeld in klassen (volgens de moeilijkheidsgraad): L, P, N, C, CC en CS. Elke klasse is onderverdeeld in verplichte programma's, het beschrijven van de bewegingen, moet de ruiter en paard te voltooien van de vierhoek. Wedstrijd georganiseerd door de FEI World Cup, het continent, evenals de Olympische Spelen worden gespeeld in de formule van de Grand Prix wedstrijden, de Grand Prix Special en Grand Prix Kur (eventuele) [1] [3].

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-11 23:16

L = B
P = L
N = M
C= Z
CC = ZL
CS= ZZ
lijkt me de logische vertaling?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-11 23:18

Duhelo schreef:
L = B
P = L
N = M
C= Z
CC = ZL
CS= ZZ
lijkt me de logische vertaling?

Hoeft helemaal niet zo te zijn....kijk maar naar de duitse niveau's, ook compleet andere oefeningen dan wij hier hebben :)

Gewoon neerzetten welke oefeningen ie kan....

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-11 23:20

ik bedoelde meer kwa klasse
M = B (beginners zeg maar), moet je uiteraard in de poolse proeven kijken welke oefeningen er in die klasse gevraagd worden :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-11 23:35

Hmm ik weet niet.... ik zou gewoon neerzetten wat hij kan, dan speel je sowieso op safe ;)