Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. 
Rinske schreef:Status status en nog eens status. Kan me geen andere reden bedenken.

celano schreef:Rinske schreef:Status status en nog eens status. Kan me geen andere reden bedenken.
Waarom?
Als ik die dure cap nou de mooiste vind en lekker vind zitten, waarom zou ik die dan niet kopen? Ik verdien veel geld en kan het makkelijk missen.
Andere mensen geven zoveel geld uit aan dekjes, dekens en andere spullen in alle mogelijke kleurencombinaties. Ieder zijn keus.
celano schreef:Rinske schreef:Status status en nog eens status. Kan me geen andere reden bedenken.
Waarom?
Als ik die dure cap nou de mooiste vind en lekker vind zitten, waarom zou ik die dan niet kopen? Ik verdien veel geld en kan het makkelijk missen.
Andere mensen geven zoveel geld uit aan dekjes, dekens en andere spullen in alle mogelijke kleurencombinaties. Ieder zijn keus.

Leorah schreef:AnneGTI
Een paard van 25000 of 1 van 2500, daar zit (waarschijnlijk) een hoop kwaliteitsverschil in.. het paard van 25000 zal (waarschijnlijk) beter zijn of verder komen. Maar een cap = een cap, daar kom je niet hoger of verder mee in de sport of wat dan ook en ze voldoen allemaal aan de veiligheidseisen. Wat is dan de meerwaarde van zo'n giga-dure cap?
Enneh.. dekjes a la, zeker zijn er mensen die daar veel aan spenderen. Maar een dekje van 1000 euro moet ik nog tegenkomen hoor
Ik wil degene die de cap aanbiedt zeker niet tegen een zeer been aan schoppen. Het betreft een GPA cap en hij staat op bokt te koop. Ik zal de aanbieder even PB-en of ze misschien zelf er iets over wil vertellen.
Lielle schreef:omdat ze mooi zijn, comfortabel zitten en gebruiksgemak bieden, bv uitwasbare binnenkant. Ik heb binnenkort een KEP (http://www.kepitalia.nl/) in het bruin, waar je bijvoorbeeld de voering uit kunt halen om te wassen.
Chaos schreef:celano schreef:
Waarom?
Trouwen?
. Chaos schreef:Lielle schreef:omdat ze mooi zijn, comfortabel zitten en gebruiksgemak bieden, bv uitwasbare binnenkant. Ik heb binnenkort een KEP (http://www.kepitalia.nl/) in het bruin, waar je bijvoorbeeld de voering uit kunt halen om te wassen.
Kostte die 1000€?