Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

vionnesem schreef:ik heb bij de action thermo leggings gehaald. Deze doe ik onder mijn rijbroek. Blijft lekker warm, ik moet namelijk altijd op de scooter richting mijn werk (ook bij de paarden) en dat is 's ochtends om 7u erg koud!
Verder heb ik een water en wind dichte jas van horse valley.
Thermoboots gaan bij mij nooit langer als een halve winter mee. Dus dat worden bij mij warme sokken eventueel 2 paar over elkaar

Evelli schreef:Goede outdoorlaarzen (mountain horsem lipica, dubarry) (is even een investering, maar wel een waar je langer mee doet als die zwarte gewatterde thermolaarzen)
) . Zijn wel heerlijk, maar eigenlijk ook een stuk te laag voor mijn kuiten. En ohja, ik heb ook nog eens een kuitmaat van 39-40
Lastig, lastig! LovingTweety schreef:Evelli schreef:Goede outdoorlaarzen (mountain horsem lipica, dubarry) (is even een investering, maar wel een waar je langer mee doet als die zwarte gewatterde thermolaarzen)
Dan vraag ik mij af hoelang je daar dan mee doet, ik heb mijn normale gewatterde thermolaarzen al ruim 8-10 jaar.
Ik ga mee met de ideeen van fleecetruien bij de C&A en action. Die doen het perfect!

en ze lopen nog een beter en zit een beter voetbed in. Anne. schreef:Heeft iemand ook nog tips voor specifieke thermolaarzen?
Ik heb nu Mountain Horse Rimfrost Riders, maar die zijn nu een maat te groot (Ik ben een schoenmaat gekrompen sinds ik afgevallen ben) . Zijn wel heerlijk, maar eigenlijk ook een stuk te laag voor mijn kuiten. En ohja, ik heb ook nog eens een kuitmaat van 39-40
Lastig, lastig!
Anne. schreef:Heeft iemand ook nog tips voor specifieke thermolaarzen?
Ik heb nu Mountain Horse Rimfrost Riders, maar die zijn nu een maat te groot (Ik ben een schoenmaat gekrompen sinds ik afgevallen ben) . Zijn wel heerlijk, maar eigenlijk ook een stuk te laag voor mijn kuiten. En ohja, ik heb ook nog eens een kuitmaat van 39-40
Lastig, lastig!
Ik heb ze ook éen winter gehad en heb ze daarna meteen weer de prullenbak ingemieterd. 
Anne. schreef:Maar zijn die van Lipica niet alleen bedoeld voor het rijden & licht stalwerk? Ik moet wel een flink stuk lopen he. Zijn ze dan ook waterdicht?
Die goedkope gewatteerde zijn ook lang niet goed genoeg. Veel te weinig steun voor per dag 3KM lopen, daarnaast is ook alleen de voet waterdicht. Zie je me al lopen door de sneeuw?Ik heb ze ook éen winter gehad en heb ze daarna meteen weer de prullenbak ingemieterd.
esire; Maar ik slip er echt in, en dat is niet de bedoeling. Ook bij het rijden blijven mijn hielen niet op de plek zitten waar ze horen

veel grip, goed voetbed, op maat gemaakt, zit heerlijk en lekker warm.