Wie heeft er ervaring met deze laarzen? Wat voor voering hebben ze? Zijn ze inderdaad waterdicht en blijven ze mooi?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
... dus ik ben ook benieuwd
loulou schreef:kun je me een foto geven van de mountain horse, ik kan hem zo niet vinden via google. alleen de mountain horse thermolaars kom ik tegen.
ik heb de IR en opzich bevalt die prima, maar de neus wordt wel erg snel kaal en met schoenpoets krijg je die ook niet meer mooi.
groot voordeel is wel dat ze waterdicht zijn en niet duur.
ook heb ik de eurostar dublin gehad en die liep na een jaar niet meer fijn en de voering liet los.
ik wil nu nieuwe kopen, zodat ik naast mijn 'afgetrapte' IR laarzen ook een net stel heb voor de komende winter en ik wil graag een nieuw merk proberen.
Daarna even insprayen met impregneerspray.
. Ik vraag me alleen af hoe de kuitwijdte van de Beauforts is? Ik zie hierboven dat één van de modellen best breed is, iemand enig idee hoe dat met de andere modellen is? Ben dus wel benieuwd naar je paservaringen Loulou... Ik heb overigens geen kuiten, dus hoe smaller hoe beter.
(Dit gaat dus over de Mondoni's) Air schreef:Heb ook de Mondoni/IR/Horka laarzen, maaruh, wat voor schoenpoets gebruik je? Ik krijg ze namelijk gewoon weer mooi op kleur.
Bij de scapino hebben ze schoencreme in het donkerbruin, werkt superDaarna even insprayen met impregneerspray.
en ze blijven prachtig. Volgens hem zijn ze lekker warm en heel comfortabel. Hij gebruikt ze 's winters ook tijdens het mennen en heeft er geen koude voeten in. Ik heb ze trouwens (nieuw) via Marktplaats gekocht bij een dame die een klein winkeltje in woonaccesoires en outdoorspullen had. Scheelde behoorlijk in de prijs! Sabine schreef:Mijn vader heeft vorig jaar voor zijn verjaardag Beaufort outdoorlaarzen gekregen van mijn moeder en mij. Hij woont er zo'n beetje inen ze blijven prachtig. Volgens hem zijn ze lekker warm en heel comfortabel. Hij gebruikt ze 's winters ook tijdens het mennen en heeft er geen koude voeten in. Ik heb ze trouwens (nieuw) via Marktplaats gekocht bij een dame die een klein winkeltje in woonaccesoires en outdoorspullen had. Scheelde behoorlijk in de prijs!