Ruiterhuis komt afspraak mbt zadel niet na

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Doubtless

Ruiterhuis komt afspraak mbt zadel niet na

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-11 16:45

Afgelopen zomer heb ik mijn zadel ingeruild bij een ruiterhuis in Brabant.
Ik kreeg een Isabelle Werth Bates ter waarde van 950 euro, waar ik erg blij mee was omdat mijn jonkie nog erg in de groei is & dit zadel een verwisselbare boom heeft.
De verkoper heeft gezegd dat ik het mocht testen (ging toen nog niet, paard was nog niet ingereden) & dat het anders teruggegeven kon worden, dan zou ik 950 euro terug krijgen.

Nu heb ik deze maand 3 keer gebeld omdat ik graag wil dat hij er een keer naar komt kijken. Jammer genoeg wordt er niet terug gebeld & krijg ik dus ook m'n controle niet :\ .

Ik ben aan het twijfelen of ik het zadel terug ga brengen, m'n geld meeneem & ergens anders een zadel ga halen... Wat zouden jullie doen?

supertinkie

Re: Ruiterhuis komt afspraak mbt zadel niet na

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-11 16:46

Tsja, ik zou denk ik terug gaan, zadel inleveren, cashen en ergens anders gaan kijken. Je hoort gewoon terug gebeld te worden.

Trennie

Re: Ruiterhuis komt afspraak mbt zadel niet na

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-11 16:50

Ik heb er geen idee van welk ruiterhuis je bedoeld, maar weet wel dat er een veiling plaats gaat vinden van een ruiterhuis in Brabant wat ik ken. Ik vermoed omdat het over de kop is. De advertentie staat op MP. Wil t wel voor je opzoeken en PBen?