Interesse dienst 2de hands kleding

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Interesse eenvoudig verkopen van je 2de hand ruitersportkleding.

Ja, en heb een klein geldbedrag voor over zoals 1,50,- p/st
2 (7%)
Ja, en heb een klein geldbedrag voor over zoals 1,00,- p/st
5 (17%)
Ja, en heb een klein geldbedrag voor over zoals 0,50,- p/st
1 (3%)
Ja, daar heb ik interesse in mits het niets kost
5 (17%)
Nee, daar zou ik geen interesse in hebben
15 (53%)

Totaal aantal stemmen: 28

Dressuurgek

Interesse dienst 2de hands kleding

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-11 16:12

Beste bokkers,

Graag wil ik jullie mening of jullie interesse zouden hebben naar een mogelijkheid om online je 2e hands kleding/dekens/sjabrakken/peesbeschermers etc te kunnen verkopen door alleen aan te geven in welke staat het product verkeerd. Je hoeft dus geen foto's meer te nemen, geen foto's meer te hoeven uploaden, geen advertentie meer hoeven maken etc. Pure tijdwinst en geen romslomp verder! De verkoop zal verder direct plaatvinden tussen koper en verkoper.

Graag wil ik ook weten of jullie geld over hebben voor een dergelijke dienst. Je hoeft immers geen tijd en moeite meer te besteden aan foto's nemen etc. Je hoeft alleen maar het product op te zoeken de staat van het product in te vullen.

Ik hoor graag van jullie, en vragen staan vrij!

Anoniem

Re: Interesse dienst 2de hands kleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-11 16:13

Als verkoper niet, maar vooral als koper niet. Ik wil wel een foto zien, zeker als het tweedehands is

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-11 16:14

Nee. Zeker met 2e hands kleding/spullen wil ik graag foto's zien (alleen maar om te zien hoe het er precies uitziet, los van de staat van het product).

Pearlss

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-11 16:14

Ik persoonlijk niet omdat eer ik mijn spullen heb gevonden op internet bij een website
ik ook 80 foto's had kunnen maken

en inderdaad zou ook willen zien hoe het product eruit ziet vlekje of gaatje etc

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-11 16:33

Een foto vind ik voor 2ehands spullen ook echt een must :j De staat zegt me niet zoveel.. "gebruikt" bijvoorbeeld is voor de ene dat het nog net een rondje bij een ander mee kan, en bij de ander echt in hele nette staat, kan nog jaren mee. Ik wil zelf beoordelen wat de staat is, dat kan een ander niet voor me doen.

PalermoZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-11 16:41

Ja inderdaad, ik wil ook een goede 'echte' foto zien. Ik wil wel weten waarvoor ik betaal...

xPaloma

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 19:12

Ik wil weten waar ik voor betaal.
Anders gewoon niet.

kaylah

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 14:58

Nou ik snap het wel het scheelt tijd maar je moet wel blindelings vertrouwen hebben in de verkoper.
Ik ben bang dat niet iedereen gelijk denkt over een bepaalde staat van een product.

Moonlightt

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 15:41

Het scheelt wel tijd maar je weet nooit hoe het eruit ziet dan toch? Lijkt mij als koper niet fijn. :n

nairtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 15:47

Ik begrijp het niet zo goed.

Je vraagt of iemand geld wilt betalen om iets tweede hands te verkopen?

Dus ik heb een dekje liggen en betaal jou dat bv 1,00, zodat jij het voor mij verkoopt. Ik hoef voor de rest geen informatie aan je door te geven. Het lijkt mij dat jij ook informatie nodig heb. Als je dat dan weer naar jou moet sturen, dan kan je net zo goed een advertentie plaatsen.
Ook zal het product opgestuurd moeten worden..... :P

Dressuurgek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-11 09:08

nairtje schreef:
Ik begrijp het niet zo goed.

Je vraagt of iemand geld wilt betalen om iets tweede hands te verkopen?

Dus ik heb een dekje liggen en betaal jou dat bv 1,00, zodat jij het voor mij verkoopt. Ik hoef voor de rest geen informatie aan je door te geven. Het lijkt mij dat jij ook informatie nodig heb. Als je dat dan weer naar jou moet sturen, dan kan je net zo goed een advertentie plaatsen.
Ook zal het product opgestuurd moeten worden..... :P

De productomschrijving van het product is al aanwezig, ik zou dan alleen de staat van het kledingstuk nodig hebben om deze bij de omschrijving te kunnen plaatsen. Zodra er iemand reageert verloopt het contact tussen jou en de kopende partij en je stuurt het zelf op.

@ de rest: bedankt voor jullie reacties!

truus1970

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 11:05

wat is hier de meer waarde aan boven marktplaats of eenmaal ander maal? ff googlelen en je hebt de beschrijving zelf ook binnen een minuut gevonden.

Ik denk dat deze opzet niet gaat slagen.

Dressuurgek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-11 13:40

truus1970 schreef:
wat is hier de meer waarde aan boven marktplaats of eenmaal ander maal? ff googlelen en je hebt de beschrijving zelf ook binnen een minuut gevonden.

Ik denk dat deze opzet niet gaat slagen.

Daarom vraag ik hier ook naar meningen ;)