Zoals de titel al zegt ben ik op zoek naar een laars die tot over je kuiten komt en die volledig waterdicht is.
En dan zul je denken, dat is toch makkelijk.... Maar..... Ik heb dikke kuiten en normale laarzen pas ik niet tot amper en die zijn ook niet hoog genoeg. Nu heb ik de HH winter laarzen, maar dan is alleen de voet waterdicht. Nu zijn er ook wel leren laarzen met dikke kuiten, maar zou dat niet zonde zijn om daarmee in de zee te gaan lopen? En daar zit vaak ook een behoorlijke prijs aan vast.
Ik zoek dit omdat ik binnenkort ga verhuizen met mn paard aan het strand en ik lekker met dr in het water wil gaan lopen.
Gewone rubberen laarzen die zitten nog te strak om kuiten en daardoor komt de schacht niet strak te staan en krijg ik blaren als ik er mee ga lopen. En yep, staf komt lekker 24/7 buiten te staan...
Maar zijn die ook volledig waterdicht, of ook alleen het voet/enkel gedeelte?
Anoniem
Geplaatst: 19-09-11 15:02
volledig. en groot pluspunt is dat ze lekker warm zijn... heb ze zelf uit engeland meegenomen(daar goedkoper). Heb voor de bredere kuit,ook handig in de winter als ik een extra maillot onder mijn rijbroek draag, of dikke sokken.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 19-09-11 15:04, in het totaal 1 keer bewerkt
Tamadine
Geplaatst door de TopicStarter: 19-09-11 15:04
Ik heb even op google gekeken, maar ik denk niet dat dit geschikte laarzen zijn om lekker mee in zee te lopen. En prijs is helaas ook aan de dure kant daarvoor. evengoed bedankt.
Omdat ik met mijn paard door zee wil lopen. En ik denk niet dat mijn paard voor het eerst gelijk zelf door de zee gaat lopen. En dus betekend dat dat ik ook een stukje de zee in zal moeten.
muckboots zijn echt wel waterdicht tot aan de rand hoor Ze zijn er ook in rijlaarsmodel, type TYNE. Ik heb zelf de TACK, maar die zijn niet zo geschikt om mee te rijden.