Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

lucky16 schreef:Dr zijn toch van die Jopherbroeken, die zijn er in allerlei soorten en niet zo strak xD

CoronaLime schreef:lucky16 schreef:Dr zijn toch van die Jopherbroeken, die zijn er in allerlei soorten en niet zo strak xD
Jodhpur broeken die zijn juist wijd aan de onderkant, wat jij bedoelt is een broek met bandplooien
Dat vind ik ook echt een múst voor paardrijdende mannen. Van horze hebben ze wel mooie herenrijbroeken, ook met bandplooi
Jitske schreef:Ik vermoed dat de rijbroek geen optie is vanwege de 'bobbel'. Dan is een legging natuurlijk helemaaaal geen optie
Wat vind je van jophur-rijbroeken? Ook wel strak, maar dan anders. Meer broekachtig..

Neo2378 schreef:Ik rij in een heren rijbroek met bandplooi van Harry Horse.![]()
Misschien ook een optie.![]()
Als je een rijbroek in een donkere kleur neemt (bv.zwart,donker blauw),dan kan de "bobbel" ook misschien minder opvallen...
Wonto schreef:Ik zweer bij een jodphur. Zit lekker en ziet er heel normaal uit. Krijg regelmatig op stal te horen of ik niet mn rijbroek nog moet aandoen.
Moet wel zeggen dat ik net een nieuwe broek heb gekocht van Pikeur (geen bandplooi, aan bovenkant soort van jeans model) met chaps, is voor het lessen wel fijner, maar dat is echt persoonlijk. Tja en wat betreft de bobbel...goed ondergoed doet ook veel.