zomereczeem masker

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anneke1970

zomereczeem masker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-11 10:19

Heeft iemand van jullie ervaring met het masker van Boett?.Mijn paard heeft zomereczeem en ik had het eczeem masker van Imperial gekocht.
Dit masker heeft geen gaas maar gaten bij de ogen en franje er over heen en dan tot aan de neus dichte stof.
Nou kwam ik laatst thuis en zag Kayleigh haar hoofd aan haar been schuren,met als gevolg dat haar oren uit de oren van het masker waren,de gaten van de ogen bij haar oren zaten en dus de dichte stof voor haar ogen.
Gelukkig dat ik dus op dat moment thuis kwam,anders was ze misschien wel in paniek geraakt en door het lint gegaan. ;(

Nou weet ik dat het Boett masker gaas heeft en tot de neus maar een kleine strook dichte stof.Maar ik vind het gaas zo fijn,kunnen ze daar wel goed door zien en hoe zit het s'nachts,laten jullie het masker gewoon op?dat moet bij Kayleigh wel anders is haar hele hoofd kaal,ze heeft nu wat anders op,maar dat bevalt niet zo.
Ik hoop op wat reakties,alvast bedankt. /3

Anneke

_Lucifer_

Re: zomereczeem masker

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-11 13:18

Ik heb geen ervaring met het 'nieuwe' masker van Boett, maar nog met de oude en had hetzelfde probleem als jij hebt. Mijn paard kreeg het altijd voor elkaar om zijn oren eruit te wurmen en stof in zijn ogen. Nu gebruik ik al ruim twee jaar (van +/-april tot november dag en nacht) de 'Borstbeschermer/hood lycra' met rits van Harry's horse. Pasvorm bij mijn paard klopt helaas niet, maar knip de ogen wat ruimer (stof scheurt niet en is stevig). Ideaal vind ik en is prijstechnisch een stuk aantrekkelijker dan Boett.

Anneke1970

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-11 15:40

Bedankt voor je reaktie,ik weet wat je bedoelt heb er al een keer mee in mijn handen gestaan,maar denk dat dat niks is voor mijn paard,want het masker zakt niet naar beneden voor haar ogen,want dat wordt voorkomen doordat ik hem met klipjes aan de deken vast zet,maar die van mij schuurt langs haar been en dan kruipt het masker juist omhoog,waardoor de dichte stof dan voor haar ogen komt.

Anneke1970

Re: zomereczeem masker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-11 11:50

Kayleigh heeft sinds maandag dag en nacht een Boett masker opgehad,super masker, :) wou dat ik direct maar wat meer geld uitgegeven had,had me een hoop ellende bespaart.Kayleigh had nl een fikse huidontsteking aan haar hoofd,met zwelling en al,omdat ze alle maskers tot nu toe af kreeg,maar deze dus niet.Kayleigh is 1.55 hoog Tinker en best wel fors,ze heeft maat 5 van het masker,zit nog iets strak maar dat rekt nog wat op. /3

roseen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 16:07

Hoi,

Pas op met maskers: Die van mij had modder op het gaas, en zag dus niks. ( het had geregend, en ze waren aan het hollen geweest)
Is toen letterlijk blind in paniek geraakt, en overal doorheen en tegenaan gelopen.
Gelukkig geen trauma van overgehouden, kan gewoon oogkleppen ed op.