[PG] zwarte draver

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

celina2008

[PG] zwarte draver

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-11 15:00

hallo allemaal

ik weet eigenlijk helemaal niet of ik hier goed zit, maar ik ben op zoek naar mijn oude paardje .
bij ons op de stal zei een kennis dat hij hier op bokt stond maar ik kan er niks over vinden,en weet eigenlijk ook niet waar ik moet zoeken want ik kom normaal nooit op deze side..
het gaat om een zwarte draver die wij shadow dancer noemden maar eigenlijk rebel heart heet.
deze naam werd ook hier op bokt ergens genoemd hij is bij die gene terecht gekomen via een inbeslag name in belgie ik had hem aan een vriendin (dacht ik toen althans min of meer gegeven) nadat ik hem zelf heb helemaal op had geknapt en jaren heb gehad.
ging een helle tijd goed tot dat ze er geen zin meer had en hem in de steek liet opeens was hij toen weg naar belgie tegen de afspraken in.hij is toen naar een of andere karin in belgie gegaan waarna hij in beslag genomen is.
ik ben ontzettend benieuwd of hij het nu goed heeft wie weet waar ik moet zoeken?? of misschien is hij nu wel in jou bezit?? laat me dat dan aub weten...

groetjes celina

furious

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 15:09

Kaspar

Re: zwarte draver

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 15:21

Hallo Celina,

ik heb je een pb gestuurd met meer informatie.

patriciah

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 16:21

Hij staat bij mij...

Kaspar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 17:01

Haha dat had ik haar net via pb gemaild patriciah

Leo

Re: [PG] zwarte draver

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 20:06

PP --> OV

celina2008

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-11 21:15

bedankt kaspar en furious :)

maaike1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 22:15

@celina, ben jij dan die angela? ik ken de karen waar hij naartoe is gegaan, maar hij staat nu inderdaad bij patricia

celina2008

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-11 09:38

nee hoor ik heet eigenlijk heidi ,celina is mijn dochtertje ik kon met mijn eigen naam geen profiel aanmaken ..
hij is na mij naar tamara gegaan zij verzorgde hem toen en dat ging goed,hij is toen gewoon lekker in zijn eigen stalletje gebleven bij ons op stal en ik kon hem altijd zien en knuffelen ..zij heeft hem rechtstreeks aan karen ofzo verkocht dat was weer een vriendin van haar ofzo..
ik kwam op stal en ineens was hij weg ik wist wel dat ze het niet meer op kon brengen maar dit was niet helemaal eerlijk natuurlijk ik had geeneens afscheid kunnen nemen..het moeilijkste vind ik gewoon dat het een geweldig lief en betrouwbaar paard is en ik nu niet meer wist of hij het goed had ..toen ik hoorde over een inbeslagname schrok ik me rot...gelukkig heb ik net fotoos van hem gezien bij zijn nieuwe baasje :)

celina2008

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-11 09:40

ik zit net even te denken angela ken ik wel,heeft bij mij in de straat gewoond zij had andere ponys die toen ook naar karen toe zijn gegaan,zij was ook op zoek naar die ponys ik weet niet of ze ze nu inmiddels gevonden heeft.

maaike1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 19:40

hoi, ik heb karen ondertussen gesproken en ze zei idd dat ze rebel van bij die tamara had.
die angela was van feniks en bamby blijkbaar.
ik vind het erg voor je dat die tamara rebel zo maar heeft verzet zonder dat je het wist, heb het aan karen gevraagd maar zij wist daar helemaal niks van

celina2008

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-11 22:15

ik wist wel dat hij weg moest en waren samen voor een oplossing aan het kijken, toen e reen eventueele koper kwam zijn we er ook samen bij geweest,deze wilden hem niet...en tijdje later was hij ineens weg...via via hoorde ik dat hij naar een karen was gegaan ...
was niet leuk maar het belangrijkste ik heb hem gevonden en hij heeft het zo te zien erg goed nu!!!!!!!! gelukkig _/-\o_