hey ik heb een probleem : hoe kan ik ervoor zorgen dat ik ook zonder zoon zacht zitvlk kan blijven zitten in het zadel ? en dan voornamelijk in de galop had namelijk een keer een aan zonder zoon vlak,en schoof door het helezadel de heletijd , en vind het zonde dat ik aleen mijn twee rijbroeken gebruik met zitvlak en niet die zonder p.s. zonder heb ik meestal aan als ik de paarden ga poetsen entc dus thuis en niet op de manege. ta overal voor open alvast bedankt !! gr hackny
Ik neem aan dat het Zadel erg Glad is? Ga zwaar zitten in het zadel, Klem je een beetje vast, Maar let wel op dat je, je paard daardoor niet Stoort tijdens het rijden. Verder gewoon veel Oefenen. Dan lukt het vanzelf een keer.
@ Glossi en xxDressage ja het zadel is indd glad, rijd namelijk de laaste tijd op dezelfde haflinger , ok ik ga zeker oefenen ga deze vrijdag gewoon met een glade rijbroek zonder zoon vlak rijden, dat van beetje klemmen is indd een goed idee om mee te oefenen en nee, wil niet dat ik haar stoor met klemmen !! mega bedankt voor jullie reacties !! gr hackny