Ik heb deze ook een keer een winterseizoen gehad, nog niet eens direct begin van de winter gebruikt (kreeg ze met sinterklaas namelijk) maar ze hebben het echt net volgehouden tot het eind van die winter. Eigenlijk nog niet eens... ze waren echt helemaal op, van binnen heel erg goed versleten. Ook de buitenkant liet weinig te wensen over..
Zo fanatiek reed ik er helemaal niet mee (4 keer per week, 2 paarden ong.) Meste er overigens wel stallen mee uit en liep ermee door de buitenbak maar dat behoren die laarzen toch enigzins te moeten kunnen hebben? In de winter is het nou eenmaal niet droog..
Voor mij niet weer deze laarzen.. Heb dan liever gewoon leren, evt. met boterhamzakjes ofzo.
iklieftponys
Geplaatst: 14-09-11 16:17
ze zijn niet waterdicht, dus als je door een dikke laag sneeuw loopt dan komt er water in, waardoor je het én koud krijgt en ook nog eens de hele binnenkant weg loopt zegmaar en er geen stof meer over blijft. en daarbij drogen ze dan ook nog eens heel erg slecht,
want alleen de voet is waterdicht, wel zijn ze super warm; zo lang 't droog is en zolang ze dus niet door de sneeuw of door een laagje water moeten...
Bedankt voor jullie reacties Nouja dat hij helemaal waterdicht is kan ook niet voor die prijs, dusja word zakjes in de schoenen. Wel fijn om te horen dan je warme voeten houd