Wie nog meer retourzending naar Horze gedaan?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Wietsje92

Wie nog meer retourzending naar Horze gedaan?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-11 11:33

Ik heb 16 augustus een bestelling gedaan bij de Horze, dit duurde maar en duurde maar.. Eindelijk dan na bijna 2 weken de bestelling binnen. Het zou erg druk zijn bij Horze waardoor alles nogal wat vertraging opliep.

Goed spullen binnen, gepast.. Jas te klein, sokken verkeerde maat geleverd, dus dan weer maar retour, en ruilen voor andere maten. 26 Augustus heb ik mijn retourzending de deur uit gedaan, en volgens de track en trace code, is het pakket de 27e augustus afgeleverd bij het magazijn van Horse. Echter hebben ik de artikelen die ik voor de retour terug wilde, nog steeds niet ontvangen. We zijn nu 2 weken verder, en 2 weken is immers de termijn die Horze stelt om retouren te verwerken.

Donderdag een mailtje verstuurd naar de klantenservice, aangezien ik al vernomen had de de telefonische klantenservice ook niet zo goed te bereiken is. Vandaag krijg ik een mail terug, dat er helemaal geen retour vermeld is op mijn naam en het bestelnummer.. En toen was ik het echt beu -:(- Nu de track en trace maar doorgestuurd, in de hoop dat ze toch ook kunnen lezen dat mijn retour gewoon bij hun afgeleverd is.

Zijn er nog meer mensen die een retour naar Horze gedaan hebben, en nu nog steeds niets hebben ontvangen/gehoord?

Rennie89

Re: Wie nog meer retourzending naar Horze gedaan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 11:36

Jup ik, zoals je weet. Ik heb de broek op 24-08 retour gedaan en wou een kleinere maat ervoor terug. Originele verpakking, alles, zelf de verzendkosten betaald, hededaags nog niks ontvangen... heb net een mail gestuurd naar horze en ze moeten het maar oplossen...

_Aurora_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 11:40

ik heb zelf ook geen goede ervaringen ermee. Ik had ook het verkeerde gekregen. Ik wilde vragen hoe ik dat kon doen met terugsturen ed maar nooit meer iets van gehoord. Daarnaast was mijn bestelling 3 weken te laat.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 11:41

ach je kreeg tenminste nog iets :') Hoe is het uiteindelijk opgelost? Want toen ik het bestelde was het prima geleverd, erg snel, dat was super, maar met die retour.... daar gaat het dus schijnbaar fout ...

Wietsje92

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-11 11:42

Jij dus ook al de verkeerde maat. Ik had dus sokken in de verkeerde maat gekregen. Een maat kleiner was niet zo erg geweest, maar een maat te groot daar verzuip ik dan in.

Ze hebben volgens mij overal wel een goed excuus voor..

_Aurora_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 11:43

ik heb het uiteindelijk verkocht want hoorde maar niets en waren niet bereikbaar en ik houd er niet van om iets zomaar terug te sturen.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 11:43

Horze heeft toch ook een boktaccount? Ga er vanuit dat ze wel alles willen oplossen gezien ze hun naam wel willen behouden :?

Wietsje92

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-11 11:48

_Aurora_ schreef:
ik heb het uiteindelijk verkocht want hoorde maar niets en waren niet bereikbaar en ik houd er niet van om iets zomaar terug te sturen.

Verstandig, achteraf gezien had ik het ook beter hier op bokt ofzo kunnen verkopen!

Ze hebben inderdaad ook een bokt account! :j

HorzeNL schreef:
Er is een periode geweest waar het retourneren niet altijd goed verlopen is. Het grootste probleem was dat onze klantenservice op dat moment niet in het Nederlands was, ondanks dat ons distributiecentrum in Nederland staat. Dit is begin dit jaar veranderd; wij zijn nu in het Nederlands bereikbaar en de retourenstroom is geoptimaliseerd. Nog steeds zijn wij elke dag bezig om de logistieke diensten te verbeteren waarbij de retourenstroom een van onze hoogste prioriteiten heeft.

Dit hebben ze op 12-08-11 in het Horze rijbroeken topic geplaatst. --> [RUI] Horze rijbroeken

Wietsje92

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-11 12:12

Je probeert die mensen te bereiken via de telefoon, maar je krijgt niet eens iemand te spreken.. Hij gaat 1 tot 3x over en daarna gewoon de in gesprekstoon.. Ook fijn dat zo'n groot bedrijf zo goed bereikbaar is!

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 12:12

Ik heb mijn T&T gevonden!!!!!! lag in een toilettas met zooi :')
Iig is die op 25-08 gewoon daar aangeleverd en kunnen ze niet zeggen dat ik niets heb gestuurd |o

Zooist

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 12:17

IK heb echt goede ervaringen met horze. :j

Had zelf een verkeerde deken besteld, kon via via de juiste deken krijgen en heb mijn bestelling teruggestuurd. Heb heel netjes het bedrag incl verzendkosten terug ontvangen en heb daar ook een mailtje van gekregen.

Dit was allemaal in het Engels want ze begrepen echt geen Nederlands.

Alles was ook heel snel geregeld.

Wietsje92

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-11 12:21

Fijn dat jij in ieder geval een goede ervaring hebt Zooist! Ik heb wel altijd een Nederlandse contactpersoon.. We wachten nog maar even af.

Zooist

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 12:25

Wel echt klote zeg! Ik zou er ook echt niet blij van worden :n

Dressage4U

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 12:32

Hier ook goede ervaringen. :)
Bestelling vlot binnen en geen verzendkosten betaald!

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 12:33

ik dacht dat Horze een NL bedrijf was, iig vind ik het niet erg om een engelse te woord te staan, maar ik wil wel íemand te woord staan :+

Zooist

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 12:34

Het is een Fins bedrijf als ik me niet vergis :)

Wietsje92

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-11 12:43

Volgens mij is het ook iets van Fins ofzo. Maar hoe heb jij contact opgenomen Zooist? Want als we bellen naar het nummer wat op de site staat, dan krijg je gewoon niemand aan de lijn..

Nobel01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 12:44

-
Laatst bijgewerkt door Nobel01 op 02-08-23 13:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Wietsje92

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-11 12:47

De bestelling van Lifaya is al 3 weken geleden retour gestuurd, heeft niets vernomen. Mijn bestelling is 2½e week geleden retour gedaan, ook ik heb niets vernomen.. Op de site staat dat ze 1-2 weken vragen om het retour te verwerken, maar als je vervolgens na 2 weken een mailtje krijgt dat ze helemaal geen retour ontvangen hebben, is dat toch erg vreemd..

Zooist

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 12:50

Wietsje92 schreef:
Volgens mij is het ook iets van Fins ofzo. Maar hoe heb jij contact opgenomen Zooist? Want als we bellen naar het nummer wat op de site staat, dan krijg je gewoon niemand aan de lijn..

Ik heb eerst een berichtje gestuurd via: http://www.horze.nl/on/demandware.store ... -ContactUs

Dat heb ik eerst in het NL gedaan en toen zag ik dat het allemaal in het Engels was dus toen nogmaals gestuurd en dan in Engels.

Had supersnel bericht terug (in engels) dat ik de deken terug kon sturen.
Ik heb toen een mailtje beantwoord dat ik de deken verstuurd had.

Een paar dagen later kreeg ik bericht dat het geld op mijn rekening gestort was.

Ik heb het emailadres misschien in mijn hotmail staan maar daar kan ik niet in op werk en via foon kan ik niet alle contacten zien.

Wietsje92

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-11 12:52

Ik ben niet zo goed in Engels := Maar het valt te proberen!

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 12:53

Maar dan kunnen ze toch makkelijk de mailen door de vertaalmachine halen en dan reageren? :')

Zooist

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 12:55

IK heb het ook gered met mijn polderengels.....

Iets van:

I have ordered the wrong blanket. I want to return this blanket (nummer bestelling)

Blablabla....

Ze zijn zelf Fins dus ik dacht.... engels is ook niet hun moederstaal :P

Wietsje92

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-11 13:01

In de reactie die ik kreeg op mijn email die ik via de site had verstuurd, staat ook het emailadres van HorzeNL dus daar heb ik nu maar een mail naar toe gedaan. Het liefst zou ik gewoon iemand spreken, maar dat is dus niet mogelijk.

Wietsje92

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-11 13:07

Heb nu al een mailtje dat mijn aanvraag is ontvangen, met een ID nummer erbij wat ze nu gebruiken in het beantwoorden van de mails..