Probleem, pony luistert niet goed

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

julieeeB

Probleem, pony luistert niet goed

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-11 23:29

Het is gewoon zo raar maar mijn pony wil maar niet luisteren enzo hij laats ook al iemand geschopt in de wei..
en met rijden is het niet meer een klein bokje! uit vreugde gewoon echt gemeen ! weet iemand wat er aan de hand is ikmaag me echt zorgen!?
Laatst bijgewerkt door Leo op 12-09-11 19:47, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: titel verduidelijkt en italic code weggehaald

Tammy_

Re: Probleem!!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 23:35

heeft je pony niks medisch? erg veel gemeen bokken kan betekenen dat bijvoorbeeld het zadel of bit niet fijn ligt :j
het niet luisteren, tsja, daar hebben we allemaal wel eens last van (ook de ruiters :Y) ) heb je les met je pony? Ook een lesje grondwerk zou geen kwaad kunnen, en de rest van de mensen die in zijn wei komt vertellen dat je pony kan trappen, dat ze maar niet in de buurt moeten komen :n

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 23:35

Ik denk dat hij gewoon niet zulke hele goede manieren heeft, misschien grondwerk doen. Dus vanaf de grond leuke dingetjes doen. Op commando leren stappen, draven, stilstaan enzo. Achteruit lopen wanneer je het zegt. Als je er op zit, scheelt dat heel erg!

Xiniee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 23:37

Respecteert ie u nog ?
Loopt die je niet omvern, trekt eten uit je haden, gaan met jou op wandel, .. ?
Indd grondwerken

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 23:41

Hoelang heb je hem al? En hoelang zijn er al problemen?
Hoe is die verder in de hand en met grondwerk?
Dat hij trapt in de wei is echt ver over de schreef en ontoelaatbaar.
Buiten dat kan het rijden een hele andere oorzaak hebben. Last van rug,tanden, zadel of hoofdstel.
Dus je zult wel iets meer info moeten geven zodat mensen gerichter antwoord kunnen geven.

Stiekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 10:16

Hoewel iedereen je met alle liefde zou willen helpen. Dat is ronduit onmogelijk aangezien we het paard en jou niet kennen en ook niet alle ins en outs van de problemen die je met je paard heb.

Persoonlijk zou ik eens iemand bij je op stal die veel ervaring met paarden heeft eens vragen of die je niet een beetje kan helpen met alles.

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 19:46

PP --> OPG

Ook maak ik je titel wat duidelijker. :)