voor in de winter heb ik voor mijn paard een 400 gram waterdichte deken. toen ik mijn paard net had moest ik snel een deken hebben, en deze kon ik meteen ophalen. ze heeft er toen de hele winter me gestaan.
deze winter wil ik de deken weer gaan gebruiken, maar zou deze niet te warm zijn? mijn paard word niet geschoren, staat 24/7 buiten, en staat momenteel met regen/vies weer onder een 0 grams dekentje.
Die van mij staat nu onder een 0 gram en 's winters altijd onder een 400 of 500 grams deken. Ze staan ook buiten. Alleen 's winters 's nachts op stal.
Winddancer
Geplaatst: 11-09-11 00:58
Die van mij staat nu nog zonder deken, maar krijgt ook een 400 grams op uiteindelijk. Normaal werd hij geschoren, maar nu staat hij 24/7 buiten en kan zelf de stal in.
Fiebie
Geplaatst: 11-09-11 00:59
Ligt er denk ik aan hoe je paard zich eronder houdt..... Mijn ruin heeft aan 300 zat maar mijn merrie heeft het met 300 te koud en staat meestal met 2 dekens op...
Als jouw paard zich er vorige winter goed onder heeft gehouden en niet heeft staan zweten oid, zie ik niet in waarom het te warm zou zijn...