Bij o.a. Divoza is het mogelijk om je zadel om te ruilen voor geld/nieuw zadel met bijleg. Nu vroeg ik me af, is er ergens een ruitersportzaak die (leren)rijlaarzen aanneemt?
Ik lees even mee, ben van plan nieuwe te kopen (lakkers, ) maar wil eerst van die uit mijn onderschrift af.
_DP_
Geplaatst: 10-09-11 16:45
Ik weet wel dat HD-ruitersport een 2e handsbeurs heeft. Dan kun je de laarzen aan hun geven. Zij verkopen deze dan voor jou(prijs bepaal je zelf) en de helft van het geld kun je in contanten hebben en de andere helft in kadobonnen. Dat wat jij bedoeld, heb ik nog nergens gezien, zou wel super handig zijn! Ik zou graag mijn zwarte willen inruilen voor bruine!
Im denk toch dat ze via een winkel sneller verkocht worden dan via bokt/MP. Daar wordt zoveel aangeboden. Atorka heeft binnenkort ook een tweedehandsmarkt misschien is dat wat?
tja das lastig, je hebt tegenwoordig ook ruitersportmarkten! hier (in Dedemsvaart) is dit jaar op 1 Oktober de 2e hands ruitersportmarkt! Is altijd een drukke boel, dus verkopen kun je ze dan wel!
Moska
Geplaatst: 11-09-11 15:06
Bij Bosgra in Hardegarijp staan wel eens tweedehands laarzen. En er zijn wel meer winkels die dat doen volgens mij
Anoniem
Geplaatst: 11-09-11 15:07
Ik heb op grote concoursen een duits mannetje die laarzen inruilt Stomgenoeg weet ik neit hoe zijn zaak heet, maar hij staat vaak op Jumping Amsterdam en Indoor brabant.
Bij Vroegop hebben ze dat ook, of hadden...
Sellina
Geplaatst: 11-10-11 14:32
Ik zou zeggen; marktplaats.nl ??
kaylah
Geplaatst: 11-10-11 14:39
Idd marktplaats of speurders of misschien bij www.paardenzooi.nl (weet iet zeker of dat kan)