Ik heb deze pony een jaar verzorgd en gereden in 2008 - 2009 . Op een dag was ze weg samen met nog een andere pony, niemand vertelde ons waarheen. Ze waren naar de slacht gebracht werd gezegd, maar even later kwamen ze hierop terug en zeiden ze verkocht waren aan een handelaar. Twee jaar lang ervan uit gegaan dat ze dood was, maar het zat me toch niet lekker. Het verhaal klopte gewoon niet. De oude eigenaren willen me niet meer informatie geven, dus vandaar dat ik het hier probeer.
Naam: Princess (werd uitgesproken als Prinses)
Geslacht: Merrie
Geboortejaar: waarschijnlijk 1988
Stokmaat: 1.35/1.40m
Kleur: Vosroan
Stamboek: Onbekend
Aftekeningen: Een grote kol die overloopt in een smalle bles, géén aftekeningen op haar benen.
Kenmerken: Onderlip is voor het grootste gedeelte roze, in haar rechter-neusgat zit een scheur en aan haar hoeven kun je duidelijk zien dat ze meerdere malen hoefbevangen is geweest.
Princess was altijd een heel aanhankelijke pony. Echt een schat van een dier. Alleen met rijden was ze heel gevoelig en rende ze het liefst onder je vandaan.
Hier kun je duidelijk de aftekening op haar hoofd zien en als je goed kijkt de scheur in haar neusgat:

Hier kun je duidelijk haar kleur en bouw zien, en als je goed kijkt ook wat ik bedoel met haar hoeven:

Tenslotte nog een foto van haar kleur in de winter (dan was ze veel roder):

Ook misschien handig, samen met Christo, de pony waarmee ze is weggebracht:

Voordat ze wegging stond Princess bij Didam (Gelderland)
Ik hoop dat er mensen zijn die mij kunnen helpen..