hoi had vandaag op de castellum ruiters een wedstrijd de castellumruiters is een vereniging vij ons op de manege die wedstrijden organiseert
vandaag dus op Boy gereden , een F3 proef dat is zo'n poedersuikerproefje, dan moet je met zijn 3en tegelijk rijden , en twee daarvan doen mee met de wedstrijd lekker nep dus , maar dat is F1 t/ F3
nog 3 uur wachten na dat ik had gereden voor de prijsuitreiking maar ik ben 4e geworden , en zo'n mooie Blauwe rozet heb ik niet , heb nu nog maar 1 oranje een groene , en 1 roze , en nog een beker zonder rozet toen ik 3e was
maar ik mag door naar de F4 en das een stuk leuker dan mag je teminste in je eentje rijdenkan je teminste je paard in bedwang houden als die andere ervandoor vliegen!!!!
ben dus heel blij dat ik naar de F4 mag , maar wel jammer dat ik niet zo'n mooie wite of rode rozet had gekregen , want had ik nog een beker gehad maar goed
men kan niet alles hebben!!!!!Moet ik wel volgende keer tegen 2 vriendinnen strijden
en oh ja had 230 punten maar tis denk ik een wat andere puntentelling als bij officiele wedstrijden