Help! Filmpjes over fysieke gesteldheid ruiters?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

liefhelietje

Help! Filmpjes over fysieke gesteldheid ruiters?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-11 15:04

Bokkers!

Momenteel volg ik een minor training en coaching. Wij zijn met een groep van 8 studenten waarvan ik de enige ben die ooit in de geschiedenis van deze minor in de paardensport zit. De rest doet allemaal aan sporten als voetbal, hockey, korfbal, handbal, karate etc.

Nu moeten we een plan schrijven waarin we voor onze atleet (ik ga hierbij proberen iets voor de ruiter te doen, maar ik begrijp dat het paard ook erg belangrijk is. Dat wordt echter helemaal ver van m'n bedshow voor m'n medestudenten en docenten) een plan schrijven hoe ze fitter kunnen worden.

Ik meen me te herinneren dat er ooit filmpjes op youtube stonden van bekende ruiters die allerlei fitheidstesten zonder paard moesten doen. Ik kan deze filmpjes echter niet terug vinden. Kan iemand mij hiermee helpen? Ik zou ze graag aan mijn medestudenten laten zien zodat ze een beetje een idee krijgen van wat de mogelijkheden in de paardensport zijn. Alvast bedankt!

lovelietje

Re: Help! Filmpjes over fysieke gesteldheid ruiters?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 22:35

lovelietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 08:54

liefhelietje

Re: Help! Filmpjes over fysieke gesteldheid ruiters?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-11 16:54

Super bedankt! Daar kan ik wat mee :)