VitalHorse.nl ??

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

nicole_hetty

VitalHorse.nl ??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-11 10:44

nu heb ik 1.5 maand geleden een bestelling gedaan op vitalhorse.nl
maar ik heb nog niks ontvangen en ook geen geld terug gekregen.

ik heb al een aantal mails naar vitalhorse.nl zelf gestuurt 1e x reactie gehad daarna niet weer.
ook heb ik al een aantal mails naar de thuiswinkel waarborg gestuurt. ook hier krijg ik geen reactie meer.
telefoon word niet beantwoord.

trosradar.nl heb ik ook benaderd die hadden meer klachten gekregen maar nog niet genoeg om het te behandelen.
politie doet er niks aan.

nu is mijn vraag wat kan ik doen om mijn geld terug te krijgen of mijn bestelling alsnog?
en zijn er meer mensen die het zelfde probleem hebben?

jabbie

Re: VitalHorse.nl ??

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-11 10:47

Vitalhorse zit vlakbij mijn huis gevestigd. Heb er verder nog geen kwade dingen over gehoord... maar ook weinig mensen gehoord die daar wat bestelden... staat er niet op de site vermeld dat ze op vakantie zijn ofzo??

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-11 10:49

:wave: Zelfde schuitje. Ik had een paar beugels besteld en betaald, maar ze hadden de juiste maat niet meer. Kwam ik achter toen ik na een week of drie mailde waar ze bleven. Ik heb er in middels als drie mails achteraan gedaan over wanneer mijn geld terugkomt (bestelling gedaan in juni) maar nog geen geld terug. Toevallig heb ik gisteren een klacht ingediend bij thuiswinkel.org.

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-11 10:50

Je kunt het nog via de fax proberen (zie bij contactgegevens)

En verder zijn ze ook via twitter te bereiken (wellicht reageren ze wel een op een net openbaar bericht aan hun gericht?)

Ook zijn ze telefonisch bereikbaar (zie in de algemene voorwaarden voor het tel. nr)

Gewoon spammen dus :)

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-11 10:51

Hier een topic waar iedereen zn klachten neerzet
vitalhorse reageert daar zelf ook [EA-GZ] Vitalhorse

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-11 10:52

Angela schreef:
Je kunt het nog via de fax proberen (zie bij contactgegevens)

En verder zijn ze ook via twitter te bereiken (wellicht reageren ze wel een op een net openbaar bericht aan hun gericht?)

Ook zijn ze telefonisch bereikbaar (zie in de algemene voorwaarden voor het tel. nr)

Gewoon spammen dus :)

Ik werk overdag, dus bellen is niet handig, daarbij vind ik dat het helemaal niet nodig moet zijn om te gaan spammen :? Ik heb iets betaald, zij kunnen het niet leveren, dan wil ik mijn geld terug. Als zij dat niet doen, kunnen ze een klacht verwachten.

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-11 10:54

shilady schreef:
Hier een topic waar iedereen zn klachten neerzet
vitalhorse reageert daar zelf ook [EA-GZ] Vitalhorse

Daarom hier een slotje.