Op maandag 5 september hebben wij op de paardenmarkt in Elst een superlieve 17 jarige shetlander genaamd Jose van het Stalletje gekocht voor onze 9 jarige dochter. Omdat zij die dag 3 maal van eigenaar gewisseld is, hebben wij nauwelijks informatie over haar gekregen. Ze zou die nacht door een jong meisje doorverkocht zijn aan een handelaar. Deze heeft haar weer doorverkocht aan een opkoper (voor de slacht) en vervolgens hebben wij haar mee genomen. Ze ziet er gezond en welvarend uit en heeft vast hiervoor een goede plek gehad. Wij zouden heel graag met de vorige eigenaar in contact komen. Ze zou bereden zijn maar of dat klopt? Op internet is te vinden dat ze voorheen een 1e premie behaald heeft en bij verschillende fokkers gestaan is (die heb ik al gebeld maar ze kunnen me alleen vertellen dat ze heel lief is en veel mooie veulens gehad heeft). Wie oh wie kan ons meer vertellen over de geschiedenis van deze lieve kleine dame? Alle info is welkom. Groetjes, nathalie
Ik heb ook een shetlander van het Stalletje. Deze fokker woont in Lepelstraat Noord Brabant. Als je het stalletje in typt op google kom je vanzelf gegevens van hun tegen misschien kunnen zij je verder helpen? Succes ermee!