schrijven en parcourhulp??

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Suusie22

schrijven en parcourhulp??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-11 20:27

ik zit sinds een maand bij een rijvereniging met m'n paard... als er concour bij ons wordt gehouden moeten de leden helpen.. en worden we dus ingedeeld...

bij mij staat er dat ik moet gaan schrijven en een dag later als parcourhulp moet dienen..

wat wordt er onder schrijven verstaan?? (het aantal punten?? doe ik dit in m'n eentje??) HELP??

en wat moet je als parcourhulp doen?? (balken weer op de hindernis leggen??)

ik ben erg benieuwd haha... *\o/*

_Daphne

Re: schrijven en parcourhulp??

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 20:36

Moet je schrijven bij de dressuur of bij het springen?
In het geval van dressuur moet je inderdaad de cijfers & het commentaar van de jury opschrijven.
Bij het springen moet je de hindernisnummers en het aantal strafpunten dat daarop gemaakt is.
Het schrijven doe je in je eentje.

De parcourshulp legt inderdaad de balken weer op de hindernissen en helpt met het verhogen/verlagen en verbouwen van het parcours.

Maar ik neem aan dat jouw vereniging je nog wel uitleg zal geven van wat er precies van je verwacht wordt :)
Wij geven de dressuurschrijfsters altijd een uitleg mee op papier (met voorbeelden), zodat ze precies weten wat ze moeten doen.

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-11 20:39

ik moet schrijven bij het springen.. dus dat is dan toch minder lastig dan bij dressuur??

_Daphne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 20:46

Suusie22 schreef:
ik moet schrijven bij het springen.. dus dat is dan toch minder lastig dan bij dressuur??

ja dat gaat iets minder snel,
je kan denk ik het beste even de juryleden/omroeper of je vereniging vragen wat je precies op moet schrijven,
het is niet heel moeilijk, dus het komt vast goed :)

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-11 20:55

oke :P ... ik zag er al tegenop.. haha.. ook omdat ik daar dus nieuw ben en zelf nooit wedstrijden rij,...