Hows RS2000 Bodyprotector

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

CarolandRuud

Hows RS2000 Bodyprotector

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-11 11:35

HoiHoi,

Ik was wat aan het rondneuzen voor een bodyprotector. Aangezien ik een bruin wedstrijdjasje heb, was ik aan het rondkijken voor een bruine bodyprotector. Wat een drama. Bijna niets is in het bruin te krijgen, voor zover ik wat kan vinden. De harry's horse ben ik wel tegen gekomen, maar die vind ik niet fijn zitten. Ook die van HKM ben ik tegen gekomen, maar die vind ik echt oet- en oetlelijk :o

Nou kwam ik een site tegen waar ze afgeprijsde bodyprotectors hadden. En daar zit ook een bruine tussen. De Hows RS2000. Maar voordat ik die ga bestellen zou ik deze eerst ergens willen passen. Ik ben echt een pietlut om spul over het internet te bestellen. En daarom zou ik graag zeker willen weten of deze past en fijn zit of niet.

Maar nu kan ik nergens een winkel vinden die deze verkoopt. Weten jullie misschien een winkel in de buurt van Zwolle?
Als jullie nog andere voorstellen hebben, die zijn ook welkom ;)

Alvast bedankt.

Groetjes CarolandRuud

Suusie22

Re: Hows RS2000 Bodyprotector

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 13:53

verkoopt de horsepower in heino niet deze bodyprotectors? of de epplejeck in zwolle?

linky

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 13:56

Waarom neem je niet de air-o-wear? (canter-equipment) dan kun je de wasbare hoes in allemaal kleurtjes bestellen!

_Snow_White

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 14:57

Welke site?? :o

Ik ben gewoon naar een winkel gegaan om te passen en wil hem nu via internet bestellen.

Mette

Re: Hows RS2000 Bodyprotector

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 15:02

Het is even rijden, maar volgens mij verkopen ze ook bodyprotectors van Hows bij Vrielink in Apeldoorn. Zou je even moeten bellen of dat ook echt klopt en of ze ook daadwerkelijk dat type hebben. Verder weet ik zo geen verkooppunten.