Petri laarzen laten inkorten

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

mytje1986

Petri laarzen laten inkorten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-11 17:58

Hoi hoi..ik heb petri laarzen gekocht..Maar zijn een stuk te hoog zo hoog dat ze boven me knieen komen:(

Ik hoorde dat je ze kan laten inkorten..Ik woon in herkingen weet iemand een schoenmaker in de buurt van hier mag ook spijkenisse enz zijn die dit doet en netjes..Anders moet ik waarschijnlijk naar van rijs en dat is best ver..

Daantje1981

Re: Petri laarzen laten inkorten

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 18:00

Heb je ze al ingelopen?
Leren laarzen zakken altijd nog een aantal cm. Daarom koop je ze voor je idee te hoor.
Inkorten lijkt me helemaal niet goed voor je laarzen.

mytje1986

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-11 18:10

Daantje1981 schreef:
Heb je ze al ingelopen?
Leren laarzen zakken altijd nog een aantal cm. Daarom koop je ze voor je idee te hoor.
Inkorten lijkt me helemaal niet goed voor je laarzen.

Ik heb ze via marktplaats zijn echt zga was een koopje..en helaas niet gepast...
Voet en kuit is zuper en en deze zijn echt te hoog dat red ik niet met 2 cm zakken door inlopen:(:(

ANightAway

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 21:43

Kan je anders geen hakverhogers erin doen ? Die kan je bij verschillende zaken kopen.
Het is in ieder geval een goedkopere oplossing, en je ziet er niets van aan de buitenkant. Ik vind het zelf namelijk nogal zonde om ze in te laten korten. :)

mytje1986

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-11 13:03

ANightAway schreef:
Kan je anders geen hakverhogers erin doen ? Die kan je bij verschillende zaken kopen.
Het is in ieder geval een goedkopere oplossing, en je ziet er niets van aan de buitenkant. Ik vind het zelf namelijk nogal zonde om ze in te laten korten. :)

ja inderdaa ik ga is even met me laarzen naar de betere schoenwinkel of maker;)
dankjewel ik hou je op de hoogte;)