ik wil dit najaar graag met mijn paardje nog een weekendje weg..... ik ben op zoek naar een gezellige plek met echt mooie (afwisselende) uitrij mogelijkheden....... het liefst kleinschalig.... gezellig.. etv met andere dieren er bij..... zodat ik na het rijden nog lekker beestjes kan knuffelen..... ik wil met een vriendin of vriend ik zoek dus overnachting voor een weekendje voor 2 personen en 2 paarden....... en voor een leuk prijsje..... ik hoef geen luxe..
ook zal het leuk zijn als er bv mogelijkheid is voor workshops nh of grondwerk etc.
ik zoek gewoon een leuk weekendje.....
niet verder dan 2 uur van 7495 RJ
hebben jullie leuke ervaringen ergens? dan hoor ik het graag.....
Waratje
Geplaatst: 05-09-11 14:05
De regio bij ons is natuurlijk heel afwisselend en mooi. Onderdak kun je o.a. vinden bij De Kleine Pol, Stoeterij Willemien, Herberg te Otterlo (allemaal Otterlo) of Manege de Woelige Stal (Ede).
The mill ranch, stal optimist is ook in de buurt van het bovenstaande.
Het buitenrijden is daar érg mooi.
ikke
Geplaatst: 05-09-11 19:15
Sinds wanneer heeft de Millranch slaapaccomodatie? Datzelfde vraag ik me trouwens af voor stal Optimist. Beiden hebben zeker mogelijkheden voor paarden, maar voor mensen....??
Napie
Geplaatst: 06-09-11 00:02
De Alberthoeve in Wateren in het Drents friese Wold. Talloze uitrijmogelijkheden: water, zandduinen, heide en bossen. Bed en breakfast vanaf 15 euro pp/pn. Prima plek voor je paard. www.alberthoeve.nl