[PG] Artiest, 5-jarige vos, KWPN, omgeving Doetinchem

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

iristanja

[PG] Artiest, 5-jarige vos, KWPN, omgeving Doetinchem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-11 16:07

Hallo Bokkers!
Ik ben op zoek naar Artiest, een 5-jarige (waarschijnlijk) ruin. Ik weet het niet zeker, maar het is waarschijnlijk een KWPN-er. Zijn stokmaat is rond de 1,70/1,75 m. Hij was van mijn nichten, die veel dressuur rijden. Artiest is een paard dat heel erg van het springen en crossen is. Bij de eerste sprong springt hij er veel te ruim overheen, om uit te testen hoe hoog het is. Daarna springt hij er 'normaler' overheen, maar nogsteeds ruim. Ik weet dat hij naar iemand is gegaan die in de omgeving van Doetinchem woont. Hij is verkocht/opgehaald in week 34 2011.

Alles op een rijtje:
Naam:Artiest (ik weet niet of het zijn hele/echte naam is)
Ras: KWPN (weet ik niet zeker)
Kleur: Vos, niet erg donker
Aftekeningen: Hij heeft een kol,ter hoogte van ongeveer 5 cm boven zijn ogen. Hij heeft 3 witte voetjes, en rechtsachter heeft hij een kleine kroonrand.
Stokmaat: rond de 1,70/1,75 m
Karakter: Hij is vriendelijk in de omvang en heeft (zover ik weet) geen stalgebreken. Ik weet dat hij toen hij 2 was niet heel geliefd was bij andere paarden. Hij werd veel gebeten en getrapt. Er zijn geen littekens. Inmiddels kan hij het goed vinden met anderen
Rijden: Artiest is makkelijk te berijden. Hij wil graag voor je werken. Hij gaat makkelijk aan de teugel. Dressuur is niet echt zijn ding. Hij is meer van het springen en het crossen. Hij springt zeer ruim, en bij de eerste sprong heb je het gevoel dat je afgevuurd wordt. Dat is gewoon om uit te testen hoe hoog het is.
Foto's: http://www.mijnalbum.nl/Album=RYRUUMEY
OP ALLE FOTO'S VAN HET RIJDEN BEN IK DE RUITER, EN DE ANDEREN HEB IK ZE ALLEMAAL ZELF GEMAAKT. ER IS DUS TOESTEMMING VOOR OM HET TE LATEN ZIEN[/i][/b]

Meer info kun je gewoon vragen!

Ken je Artiest, of ben je zijn nieuwe eigenaar? Laat het me weten!
Laatst bijgewerkt door Tanja op 06-09-11 11:24, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: Link naar foto album toegevoegd en alle offtopic berichten verwijderd.

jespertjee

Re: Artiest, 5-jarige vos, KWPN, omgeving Doetinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-11 17:09

Hm, Ik heb 'm misschien gezien! Maar ik weet 't niet zeker, Vertrouw me maar nie, ik ben soms niet toerekingsvatbaar ;)

ingvdh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-11 17:14

Hij stond toch te koop op sporthorses?

Kan je niet aan je nichtjes vragen waar hij heen is gegaan, de koop is niet lang geleden.

iristanja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-11 08:28

@ingvdh: Dat zou best kunnen, maar ik heb echt geen idee... Dat is een goed idee! Zal ik eens doen! Bedankt voor de tip!

iristanja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-11 08:28

@jespertjee: weet je waar? en kun je een beschrijving geven?