[EG] vorige eigenaar(en) van mij haflinger ruin van 20 jaar

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

stan_

[EG] vorige eigenaar(en) van mij haflinger ruin van 20 jaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-11 13:33

Hoi,
Ik ben op zoek naar de vorige eigenaar ( en ) van mij haflinger ruin stanley van inmiddels 20 jaar oud.

Info:
naam: Stanley
Ras: haflinger
aftekingen: bles, 3 witte voetjes en 1 zwarte rechts voor.
Leeftijd: 20 jaar
Afstammeling: vader star ( weet ik niet helemaal zeker ) x ?

Het enige wat ik weet is dat hij via een handelaar op de beerwijkhoeve in dordrecht terrecht kwam.
Toen hij 6 jaar was is hij verkocht als manegepony, naar de papendrechtse ruiterclub.
Van deze manege heb ik hem overgekocht.
Ik weet ook dat de handelaar die hem verkocht heeft aan de beerwijkhoeve, arie nobel heet.
kent iemand toevallig deze handelaar of weet iemand toevallig meer van mijn pony??

Groetjes Robin

Afbeelding

Afbeelding

Racheel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-11 21:22

Ik woon zelf in Dordrecht, rijdt niet op de Beerwijkhoeve, weet wel mensen die er hebben gestaan dus zou het daar evt na kunnen vragen, en een vriendin van mij die woont ong naast de Papendrechtse rijclub! Ik weet zowiezo dat de Beerwijkhoeve ook mishandelde paarden haalt, die op laten knappen en dan in de lessen laten lopen..

stan_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-11 14:19

Bedankt voor je reactie!
Een stalgenoorje van mij heeft zelf sook heel lang op de beerwijk gestaan dus die zou vragen of iemand hem misschien nog kent.
Op papendrecht heb ik zelf ongeveer 10 jaar gereden dus weet ik zelf welke paarden er toen en nu staan.
Maar igg bedankt voor je reactie hoor:D