Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
HorseTopShop schreef:Laat ik het zo zeggen:
Als jij het niet eens bent met de stalverhoging en daarom bijvoorbeeld je stalling opzegt, zullen ze ook niet moeilijk doen. Dan kan je ook gewoon per 1 oktober weg.
montiej schreef:Nee ik ben het er niet mee eens. Maar ik doe niet moeilijk over 2 dagen maar als ik nu opzeg dan moet ik oktober ook nog uitstaan daar. en dus betalen. Met de verhoging
en of je dan ook per 1 oktober weg kan of eventueel laatste dag van september.. Denk als je overlegd dat er vast we lwat te regelen is ? Naaltje schreef:HorseTopShop schreef:Laat ik het zo zeggen:
Als jij het niet eens bent met de stalverhoging en daarom bijvoorbeeld je stalling opzegt, zullen ze ook niet moeilijk doen. Dan kan je ook gewoon per 1 oktober weg.
Daar sta je versteld van..
Ik ken toevallig iemand die de stalling 1 dag te laat had opgezegd. Omdat ze de stalhouder de dag ervoor niet kon vinden ofzo geloof ik.
Mensen hebben haar het leven zuur lopen maken, want ze moest dus nog 2 maanden blijven (-1 dag) want ze was een dag te laat...
Echt ontzettend kinderachtig vond ik het..
Ze zijn er dus wel..
Ik zou het er met de stalhouder even over hebben. Vaak bereik je daarmee ook het meeste?
montiej schreef:Dat is het dus ook we hebben per 2-9 te horen gekregen dat per 1-10 de stalling word verhoogd. Maar als ik nu de stal nu opzeg zou ik 9de maand moeten betalen en de 10de maand ook.
Zijn hun niet verplicht het dan aan te geven voor 1-9 dat de stalling omhoog gaat?
En ze gaan wel moeilijk doen over dat hun 2 dagen telaat zijn. Daarom vraag ik ook of dit in de wet oid staat
Voor hun zijn er toch ook regels?
. Stalhouder had ruim op tijd aan moeten geven zodat mensen de tijd hebben om te blijven of te gaan. Dus ruim een maand van te voren! ZIJ gaan hier al de fout in. Dus ze hebben geen poot om op te staan imo.