ik moest als allerlaatste starten in de Z pony's
het parcours was wel grappig, anders als in NH. ze hadden pionnen onder de hindernis en strobalen met pompoenen en een bak met oranje water!
in het 1e parcours ging het allemaal erg raar, ik zat maar de tr klooien met de afstanden, maar toch rond met 1 balkje!
het 2e parcours was het 1e parcours alleen dan andersom.....das ff raar, raak je van in de war. dus hindernis 1 was de waterbak!
maarja mijn 2e parcours ging beter, maar helaas een balkje op de waterbak....maar voord e rest foutloos!dus was weer erg tevree(was 2x klassiek)
mijn clubgenootje werd vorige week nog 2x uitgebeld maar nu 2x foutloos en 2x 1e!!!! al die Friezen stonden zowat te gillen toen mijn clubgenootje in de barrage mooie lijnen neer zette(krappe wendingen!!!!) haha kennen de friezen dat niet? er werd namelijk super goed gesprongen, maar in de barrage lieten ze het allemaal hangen!
Ben ook een keertje naar Arum geweest! Was inderdaad niet een al te moeilijk parcours.. Maar als er eentje flink scheef door de bochten gaat is de sfeer bij ons altijd meteen toppie en gelukkig altijd flink positief!!!
Is altijd wel gezellig! Maar in Friesland hebben we grotendeels van die dressuurlui, sprignen is eng word er dan gezegd.. Of de pony kan niet springen; kom je ook niet ver mee. Das wel nadeel van Friesland.
Maar goed, wij springers doen ons best om friesland ook in het springen mee te laten tellen!!
Ga je volgende keer ook weer naar Arum?? Er is er binnenkort nog eentje geloof ik, ze hadden hun allereerste springconours dit jaar augustus georganiseerd en nu 20 sept de 2e en dan is er ergens nog eentje geloof ik!! Nah jah!!
Nog snel naar het ZZ voor januari
(maar ik wil weleens ergens anders rijden