verslagje Arum!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Biertabje

verslagje Arum!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-03 14:38

vanochtend moest ik springen in Arum(Friesland), eigenlijk de 1e x dat we naar friesland gingen(en ik woon nog wel bij de afsluitdijk in NH) was dus lekker dichtbij! daar aangekomen, ff alles bekeken, was binnen inspringen maar alles was op zand dus dat was wel lekker!
ik moest als allerlaatste starten in de Z pony's
het parcours was wel grappig, anders als in NH. ze hadden pionnen onder de hindernis en strobalen met pompoenen en een bak met oranje water!
in het 1e parcours ging het allemaal erg raar, ik zat maar de tr klooien met de afstanden, maar toch rond met 1 balkje!
het 2e parcours was het 1e parcours alleen dan andersom.....das ff raar, raak je van in de war. dus hindernis 1 was de waterbak! Verward maarja mijn 2e parcours ging beter, maar helaas een balkje op de waterbak....maar voord e rest foutloos!
dus was weer erg tevree(was 2x klassiek)
mijn clubgenootje werd vorige week nog 2x uitgebeld maar nu 2x foutloos en 2x 1e!!!! al die Friezen stonden zowat te gillen toen mijn clubgenootje in de barrage mooie lijnen neer zette(krappe wendingen!!!!) haha kennen de friezen dat niet? er werd namelijk super goed gesprongen, maar in de barrage lieten ze het allemaal hangen!

hesterv

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 15:47

ehemm... Zeker kunnen Friezen wel barrage rijden!!! Haha! Ben ook een keertje naar Arum geweest! Was inderdaad niet een al te moeilijk parcours.. Maar als er eentje flink scheef door de bochten gaat is de sfeer bij ons altijd meteen toppie en gelukkig altijd flink positief!!! *LOL* Is altijd wel gezellig! Maar in Friesland hebben we grotendeels van die dressuurlui, sprignen is eng word er dan gezegd.. Of de pony kan niet springen; kom je ook niet ver mee. Das wel nadeel van Friesland. Scheve mond Maar goed, wij springers doen ons best om friesland ook in het springen mee te laten tellen!! Pling Ga je volgende keer ook weer naar Arum?? Er is er binnenkort nog eentje geloof ik, ze hadden hun allereerste springconours dit jaar augustus georganiseerd en nu 20 sept de 2e en dan is er ergens nog eentje geloof ik!! Nah jah!!

Echt goed dat je beide keren met maar 1 balkje rond bent gekomen! Toch nog lekker even 2 winstpuntjes meegepakt toch?? Of heb je die in de Z dan al niet meer?? Hoop et wel!!!

Groetjes Hester
PS Moest je ook tegen Marriet Hoekstra met Knasser??
Nog een x PS kweetniet hoever Sneek is maar daar is ook wel eens 2x klassiek springen. Ook altijd wel mooie parcoursen, wel wat moeilijker dan Arum..

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 17:25

Super Tab Party!! Nog snel naar het ZZ voor januari Knipoog

Jes is dus toch gegaan begrijp ik Verward Ik dacht dat ze af zou zeggen Verward

Hebben ze daar ook concoursen voor paarden Verward Al zit mijn kalender al aardig vol Bloos (maar ik wil weleens ergens anders rijden Knipoog )

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-03 17:44

gomir: ja ook voor paarden!

hester: het viel me mee dat er nog een aantal M ruiters meededen(en nee die Hoekstra deed niet mee na mijn weten) maar in het M moesten er 10 ofzo meedoen en ik als enige in de Z, maar 1 C, 1D en 1E waren uitgevallen(E: Bodien.........grrrrr waaar was je nou!!!!????)
ik wil nog best eens in sneek rijden
en maybe ga ik naar Indoor Franeker......maar dat valt gelijk met Indoor Meppel!
ik vond het alsnog een raar parcours, de dubbels(geneens een 3 sprong) stonden ergggggggg krap en de wendingen waren ook best pittig!
sommige hindernissen stonden laag andere weer hoog!
maar wil er nog wel een keer komen en dat clubgenootje ook!!!!!!! inschrijfgeld was dan wel 15 E maar ze heeft 40 Euro gewonnen(gewoon geld....)
ik d8 dat bij de ponys officieel niet mocht?!

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 18:27

mag ook niet voor zover ik weet... Verward

Vind het inschrijfgeld trouwens wel meevallen(was niet per parcours neem ik aan )

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-03 19:10

nee idd vergeleken met wat je krijgt!(40Euro......pfffff wil ik ook wel!meer dan 80 piek!!) Venhuizen daarintegen krijg je gewoon je inschrijfgeld terug! das echt zo fout!

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 21:04

Super gedaan!!!
Ga zo door!! haha

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 21:38

ach tab, als we voor het geld reden konden we evengoed wel stoppen Knipoog
Als zou ik iedere keer op concours drie keer het inschrijfgeld kunnen winnen, dan kostte het nog steeds Haha! (zelfs als ik iedere keer won)

Heb me er al bij neergelegd. Prijzengeld bij de paarden is vaak best aardig, maar het is zo lastig om tussen de profs te winnen Bloos