Stal Allure Waspik failliet

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Athlete

Stal Allure Waspik failliet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-11 15:48

Beste Ruiters, amazones en vrienden van Stal Allure,

Langs deze weg willen wij jullie op de hoogte stellen van het diep treurige nieuws dat v.o.f. Stal Allure op 30 augustus jl. in staat van faillissement is verklaard.

Jarenlang hebben wij persoonlijk en zakelijk alles gegeven om Stal Allure tot een bloeiende onderneming te maken; dit mocht echter niet meer baten.

Wij willen iedereen bedanken voor de sportiviteit, gezelligheid, vriendschap en steun in de afgelopen jaren.

Tot ziens onder mooiere omstandigheden!

Marcel en Janine Wijnberg

P.S. Wij maken ons sterk om de geplande wedstrijden gewoon doorgang te laten vinden. Houd hiervoor startlijsten.nl in de gaten. Eventuele persoonlijke reacties graag via e-mail.

Onali

Re: Stal Allure Waspik failliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-11 15:50

Rare manier van doen. Kan je niet beter betrokkene mailen? Is een stuk meet persoonlijker dan deze manier.

Heel veel sterkte.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-11 16:13

Omdat ON alleen voor nieuwsberichten over paarden bedoelt is verplaats ik dit topic naar TAO

ON --> TAO

Nixxs

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-11 17:19

Is dit een grap ??
Als je werkelijk de eigenaar van deze stal bent zet je dat
toch niet als mededeling op bokt :n

Hoe dan ook,als dit verhaal wel waar is, veel sterkte !

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-11 17:27

Nou idd. Neem aan dat je zoiets ziet aankomen en iedereen die van deze stal gebruik maakt tijdig op de hoogte is gesteld. :=

quadripes

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-11 17:31

dit account is wel degelijk van de eigenaresse van deze stal.

_Inga

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-11 17:34

Ik neem aan dat ze dit gewoon gebruiken als extra communicatie kanaal... En dat vind ik wel kunnen..

Nebron

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-11 17:39

Tuurlijk kan je dat wel zo laten weten.. Tis natuurlijk helemaaal niet leuk, want het waren altijd leuke wedstrijden daar!! :j

Carolaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-11 19:14

Heel erg jammer, maar misschien is het ook wel handig om de website te updaten? Want op de website van allure is nog niets hiervan terug te lezen?

beschuitman

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-11 19:32

Vermoed dat de directe betrokkenen wel zijn geinformeerd over dit (naderende) faillissement. Maar eventuele wedstrijdruiters die hebben ingeschreven voor een wedstrijd in de toekomst, kunnen met dit nieuwsbericht wel geholpen zijn.

Marcel en Janine, sterkte met de situatie!

tiwi1969

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-11 19:33

Dat wordt een zware tijd, sterkte ermee! :(:)

Paddenpad

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-11 19:58

He bah wat verschrikkelijk voor jullie Janine,hopelijk komt er een oplossing!
Veel sterkte!!

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-11 20:12

Jemig, heftig.

Ik hoop dat er een mogelijkheid is voor een doorstart. Heel veel sterkte :(:)

Kathleen_vW

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-11 20:22

Ontzettend naar Janine en Marcel. Schrok me echt kapot toen ik het net hoorde. Veel sterkte, jullie weten wie jullie vrienden zijn :(:) .

Emmy21_3

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-11 10:25

Ik vind het zo jammer, dat mensen het nodig vinden om eerst negatief te reageren, voordat ze verder gaan.

Ik wil stal Allure in ieder geval veel sterkte wensen!

vypsa23

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-11 10:34

dit is flink balen inderdaad.zouden julie het niet met behulp van andere kunnen gaan doen? bedoel een hele andere draai aan alles geven.
voer enzo word stukken duurder daar hebben meerdere stallen last van maar als je nou een na een ander goed voer gaat kijken bijv. meyten ofzo blijft prijstechnische goed en je hoort het steeds vaker in nederland(oorspronkelijk belgie) er zijn zat boeren in omgeving waar je prijstechtnisch ook aan goedkoper stro/hooi enzo kan komen maar je moet wel verder zoeken en niet bij te grote leveranciers...zal zeker taai gaan worden maar het is wat je zelf wilt voor de toekomst.ben toevalig pas op de stal geweest en denk dat er zeker wel wat te maken valt om er weer boven op te gaan komen.

Abacab

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-11 15:41

Triest als een stal failliet gaat. Maar ikvind ht ook wel triest om het zo in het nieuws te brengen, erg onprofessioneel.

celano

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-11 17:17

Abacab schreef:
Triest als een stal failliet gaat. Maar ikvind ht ook wel triest om het zo in het nieuws te brengen, erg onprofessioneel.

Wat is er mis mee en hoe zou jij het doen dan? Ik vind het namelijk wel sterk dat ze ze er zelf meen naar buiten treden.

Thirty

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-11 03:14

Het voorkomt tenminste rare geruchten :) Wees blij met een beetje openheid.

@TS: Sterkte met de nare situatie.

Paddenpad

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 13:44

Aan een advertentie te zien die geplaatst is op Marktplaats onder het kopje Oppas-les-verzorging zag ik dat de lokatie onder een andere naam Hippisch Centrum Midden Brabant weer adverteert met stalling.

Zouden ze nu toch een doorstart maken of zou er een andere eigenaar inzitten?!
Ben benieuwd,het is toch wel een hele fijne lokatie om wedstrijden te gaan rijden wanneer dat weer mogelijk wordt!

roosje78

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-11 16:43

Dit is met een andere eigenaar. Hoe het precies zit weet ik niet, maar naar wat ik heb gehoord is het als volgt: De eigenaar verhuurde het destijds aan VOF Stal Allure. Dat is failliet gegaan en nu heeft de eigenaar besloten om mensen zelf in dienst te nemen. Om helemaal van Stal Allure af te zijn, is de accomatie omgedoopt tot Hippisch Centrum Midden Brabant en hij wil daarmee gaan adverteren en verder gaan. En wat ik hoorde is dat hij ook weer wedstrijden wil organiseren, en bij een andere vereniging wil aansluiten of zelf iets wil starten. Maar nogmaals: dit is gehoord en geen 100% sluitend verhaal!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-11 21:29

Zag toevallig vandaag een vereniging die samenging werken met het nieuwe Hippisch Centrum, kan alleen even niet meer bedenken welke club het ook alweer was!