Beste Ruiters, amazones en vrienden van Stal Allure,
Langs deze weg willen wij jullie op de hoogte stellen van het diep treurige nieuws dat v.o.f. Stal Allure op 30 augustus jl. in staat van faillissement is verklaard.
Jarenlang hebben wij persoonlijk en zakelijk alles gegeven om Stal Allure tot een bloeiende onderneming te maken; dit mocht echter niet meer baten.
Wij willen iedereen bedanken voor de sportiviteit, gezelligheid, vriendschap en steun in de afgelopen jaren.
Tot ziens onder mooiere omstandigheden!
Marcel en Janine Wijnberg
P.S. Wij maken ons sterk om de geplande wedstrijden gewoon doorgang te laten vinden. Houd hiervoor startlijsten.nl in de gaten. Eventuele persoonlijke reacties graag via e-mail.
Vermoed dat de directe betrokkenen wel zijn geinformeerd over dit (naderende) faillissement. Maar eventuele wedstrijdruiters die hebben ingeschreven voor een wedstrijd in de toekomst, kunnen met dit nieuwsbericht wel geholpen zijn.
He bah wat verschrikkelijk voor jullie Janine,hopelijk komt er een oplossing! Veel sterkte!!
janouk
Geplaatst: 01-09-11 20:12
Jemig, heftig.
Ik hoop dat er een mogelijkheid is voor een doorstart. Heel veel sterkte
Kathleen_vW
Geplaatst: 01-09-11 20:22
Ontzettend naar Janine en Marcel. Schrok me echt kapot toen ik het net hoorde. Veel sterkte, jullie weten wie jullie vrienden zijn .
Emmy21_3
Geplaatst: 08-09-11 10:25
Ik vind het zo jammer, dat mensen het nodig vinden om eerst negatief te reageren, voordat ze verder gaan.
Ik wil stal Allure in ieder geval veel sterkte wensen!
vypsa23
Geplaatst: 08-09-11 10:34
dit is flink balen inderdaad.zouden julie het niet met behulp van andere kunnen gaan doen? bedoel een hele andere draai aan alles geven. voer enzo word stukken duurder daar hebben meerdere stallen last van maar als je nou een na een ander goed voer gaat kijken bijv. meyten ofzo blijft prijstechnische goed en je hoort het steeds vaker in nederland(oorspronkelijk belgie) er zijn zat boeren in omgeving waar je prijstechtnisch ook aan goedkoper stro/hooi enzo kan komen maar je moet wel verder zoeken en niet bij te grote leveranciers...zal zeker taai gaan worden maar het is wat je zelf wilt voor de toekomst.ben toevalig pas op de stal geweest en denk dat er zeker wel wat te maken valt om er weer boven op te gaan komen.
Het voorkomt tenminste rare geruchten Wees blij met een beetje openheid.
@TS: Sterkte met de nare situatie.
Paddenpad
Geplaatst: 08-12-11 13:44
Aan een advertentie te zien die geplaatst is op Marktplaats onder het kopje Oppas-les-verzorging zag ik dat de lokatie onder een andere naam Hippisch Centrum Midden Brabant weer adverteert met stalling.
Zouden ze nu toch een doorstart maken of zou er een andere eigenaar inzitten?! Ben benieuwd,het is toch wel een hele fijne lokatie om wedstrijden te gaan rijden wanneer dat weer mogelijk wordt!
roosje78
Geplaatst: 15-12-11 16:43
Dit is met een andere eigenaar. Hoe het precies zit weet ik niet, maar naar wat ik heb gehoord is het als volgt: De eigenaar verhuurde het destijds aan VOF Stal Allure. Dat is failliet gegaan en nu heeft de eigenaar besloten om mensen zelf in dienst te nemen. Om helemaal van Stal Allure af te zijn, is de accomatie omgedoopt tot Hippisch Centrum Midden Brabant en hij wil daarmee gaan adverteren en verder gaan. En wat ik hoorde is dat hij ook weer wedstrijden wil organiseren, en bij een andere vereniging wil aansluiten of zelf iets wil starten. Maar nogmaals: dit is gehoord en geen 100% sluitend verhaal!
Zag toevallig vandaag een vereniging die samenging werken met het nieuwe Hippisch Centrum, kan alleen even niet meer bedenken welke club het ook alweer was!