[EG] Donkerbruine Merrie Dorien (7 jaar ondertussen)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Letje01

[EG] Donkerbruine Merrie Dorien (7 jaar ondertussen)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-11 09:17

Hallo,

Een 3-tal jaartjes geleden kocht ik bij ons op de manege een donkerbruine merrie van toen 4 jaar. Haar officiële naam is Dorien (nu is ze Promise).
Ze is dus donkerbruin met een witte vlek op haar snoet, verder heeft ze nog 1 witte voet. Volgens haar paspoort is ze een rijpony D. Ze is heel lief en aanhankelijk. Toen ik haar kocht had ze ook een dikke kaak. Na nader onderzoek zou het kunnen dat ze ooit is geopereerd aan haar tanden, maar dat dit niet gelukt is. Dit is dan ook de reden waarom ik haar vroegere eigenaars zoek. Ik zou graag willen weten wat de oorzaak van die dikke kaak was.
Momenteel heeft ze hiervan geen last, maar dit zou in de toekomst wel nog kunnen.
Ze is op de manege toegekomen via een handelaar die regelmatig levert aan onze manege. Ik veronderstel dat ze daar gedekt is door 1 van de andere paarden, want toen ik ze kocht bleek ze zwanger te zijn.
Haar veulen (ondertussen 2.5 jaar) is ook nog steeds bij mij.
Promise (of Dorien) wordt western bereden en blijkt een zeer goede allround pony te zijn. Ze doet barrelrace, pole bending, teampenning, technieklessen, buitenritten, ... Ze heeft ook een tijdje trickriding gedaan, maar ze genoot teveel van de vrijheid die ze daar kreeg... :+ Ook springen is iets wat ze graag en goed doet.
Als iemand weet hoe ik de vorige eigenaars kan vinden, dan graag een seintje...

Groetjes,

Letje

princesmax

Re: [EG] Donkerbruine Merrie Dorien (7 jaar ondertussen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-11 00:05

foto is mischien handig voor de zoektocht!