hallo ik zoek beau ik heb ongeveer 9 jaar geleden bijna elke dag op hem gereden en werd toen van de een op de andere dag verkocht hij stond toen in onna bij manege westerhoeve. heb omdat hij zo plotseling weg was geen afscheid van hem kunnen nemen het was echt een super leuk paard wel eigenwijs en heeeel erg werklustig . het enige wat ik toen te horen kreeg dat hij verkocht was aan iemand waar hij wedstrijden mee ging rijden. ik denk dat hij nu ongeveer rond de 20 zit.
nee beau is een lichtbruin paard hij heeft iets van een tuiger in hem zitten. hij heeft een witti bles.
carolas19
Geplaatst door de TopicStarter: 01-09-11 20:41
danienappy schreef:
kenmerken? gedrag? mogelijke provincie?
kenmerken hij is licht bruin met een witte bles en hij een soort tuiger in hem zitten. hij is werklustig en best moeilijk om te rijden maar als je eenmaal een klik met hem heb doet hij alles voor je. hij heeft in de stal de nukken om zen kont je toe te keren als je erin wil en als je twijvelt kan hij schoppen. dressuur matig was hij volgens mij m hij lkan alles pratig mooit doen. hij heeft hier in steenwijk gestaan in overijsel die manege moest toen dicht die heettte manege westerhoeve.